Eftersnack: Åmsele 8/5 2004

Vad tyckte du om träffen? Berätta!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

André
Megapostare!

Trailer finns här:

Inlägg av André »

Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Re: Trailer finns här:

Inlägg av Fibban »

Nice André!! Toppen!! Nu blev jag ju sugen på att åka upp igen!!!
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Steve
Normal postare

Inlägg av Steve »

jockelw skrev:Ja hörre ni det va rikcktigt trevligt där uppe. Mycket folk och bilar, bra väder, bra ordnat också.

Kul att man fick följa med även fast man inte va medlem i någon av klubbarna. Hoppas det blir mer.

Tänkte höra om det är fler än filip som har lite bilder att bjuda på. jag vet att det va fler som fotade.

Tack än en gång
Kommer lite fler bilder här!! http://attitude.mine.nu/bilder/Stefan/% ... 2004-05-08
Lite feta men de får ni ta...själv har man inga problem med detta...=))
De kallar mig blyfot...=)
Gti Mange
Superpostare!

Gryyyyyyyyyymt skoj!!!

Inlägg av Gti Mange »

Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet :cry: . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Re: Gryyyyyyyyyymt skoj!!!

Inlägg av Fibban »

Gti Mange skrev:Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Kööngen Mange! Klart vi ska fila tider innan Riksträffen!!
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Vi får väl åka dit nästa torsdag, de är ju en röd dag... Fast de är ju en dag då man ska minnas nåt... Kristi Himmels Färds dag... Men, fredagen är ju en klämdag men då kanske Mange jobbar... Eller?? 8)

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Steve
Normal postare

Inlägg av Steve »

Gti Mange skrev:Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet :cry: . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Ja Mange...det duger ju inte att storebror med "skåpbilen a la familia" äger upp lillebror i banan trots att man inte laddar fullt...Skandal!!
Skulle bara haft ett par nya FRÄSCHA däck så jag också kunde få fila med Fille nån dag.
De kallar mig blyfot...=)
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Stefan skrev:
Gti Mange skrev:Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet :cry: . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Ja Mange...det duger ju inte att storebror med "skåpbilen a la familia" äger upp lillebror i banan trots att man inte laddar fullt...Skandal!!
Skulle bara haft ett par nya FRÄSCHA däck så jag också kunde få fila med Fille nån dag.
Du, jag tror de ska mycke till innan du pillar på Filles tider... De sitter ju mycket i förarn... :mhihi:

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Gti Mange
Superpostare!

Åmsele here we come

Inlägg av Gti Mange »

Jag är på att åka till Åmsele på Kristi himmelsfärdsdag. Det var ju tur att du fick en bättre tid än mig redan på första repan den här gången brorsan... förra Åmseleträffen var du ju tvungen att nöta några vändor.
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Kjellman
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av Kjellman »

Suckar!! jag vill ju också upp och nöta tider med min bil!
Finns bara en nackdel att jag jobbar under kristi tyvärr samt att jag är ltie skeptiskt till att köra SS med volvon....
Grabbar plocka en dag då¨jag också kan hänga med upp och lira på tider!
Jobbar ju som ett svin nu under veckorna så att snart kommer det väl förhoppningsvis in en bil i mina ägor och då blir det att jag hänger på *ler*
RS matte
Normal postare

Inlägg av RS matte »

Jag hänger gärna på, för det blev lite lite med en sväng i lördags....
Senast redigerad av 1 RS matte, redigerad totalt 13 gånger.
Vänster fil är roligare!!!!!!!!!
www.teamnorrlandturbo.com
Skoda octavia RS
nisse
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av nisse »

jag följer med!
kör:SVART Subaru Impreza WRX my01
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

King, men knip om detta nu... 8)

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

nisse skrev:jag följer med!
Kalas grabbar! Men det är bra om vi inte blir allt för många! Typ 6-8 stycken är lagomt! Annars så blir det så mycke kö! Men alla är självklart välkommna!
Bild
Gti Mange
Superpostare!

Inlägg av Gti Mange »

Härligt Nisse!!!! Jag tror att killen har fått blodad tand :mhihi: Ge han vad han tål!!!
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Gti Mange skrev:
Härligt Nisse!!!! Jag tror att killen har fått blodad tand :mhihi: Ge han vad han tål!!!
PRECIS!!!! :mhihi:
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
NZORIKKO
Postar så det viner...

Inlägg av NZORIKKO »

Hur vart det, blir det torsdag och vilken tid? Om det blir sent mot kvällskanten skulle kanske hinna fara. Om det skulle bli på fredag eller lördag hakar jag på.
Rikard
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

NZORIKKO skrev:Hur vart det, blir det torsdag och vilken tid? Om det blir sent mot kvällskanten skulle kanske hinna fara. Om det skulle bli på fredag eller lördag hakar jag på.
Tyvärr han jag inte se detta så jag kunde medela! Vi åkte kl 08.00 och va tillbaka i stan strax före två.

Va en lyckad körning även om vi fick avbryta för regn! Alla körde bra och putsade sina tider!! Tror att Nicka har tiderna så han kan lägga upp dom!
Bild
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Saab Filip skrev:
NZORIKKO skrev:Hur vart det, blir det torsdag och vilken tid? Om det blir sent mot kvällskanten skulle kanske hinna fara. Om det skulle bli på fredag eller lördag hakar jag på.
Tyvärr han jag inte se detta så jag kunde medela! Vi åkte kl 08.00 och va tillbaka i stan strax före två.

Va en lyckad körning även om vi fick avbryta för regn! Alla körde bra och putsade sina tider!! Tror att Nicke har tiderna så han kan lägga upp dom!
Bild
nisse
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av nisse »

upp med lite tider...
skulle gärna vilja ha tillbaka min bensin bok också! KASTA INTE BORT DEN!
kör:SVART Subaru Impreza WRX my01
Skriv svar