Kommer vi att köra en fullstor SS-bana? Ska bli kul att få prova det, för på Åmsele flygfält som vi kör på får inte den första tvär "rakan" plats, utan vi har i stället lagt in en chikan i slutet.
Det här blir grymt kul...vi får väl se hur många bilar vi åker ner med....kanske blir det 30 bilar med en person i varje eller 6 bilar med 5 i varje. Jag undrar hur vi skall sova och så .. tjejen som har släkt i Södertälje ska inte med så man vill ju inte snylta på dom första gången man träffas. Det blir väl bara fälla ryggstödet och lägga igen ögonen på flygfältet.
Neider skrev:Har bara 6 mil dit så klart man kommer
Och roligt att så många i Norr verkar komma, hoppas det blir lika många från Söder
Blir de inte fler från söder än från norr så är jag förvånad... Men, jag tror minsann att de kommer vara fler därifrån ändå... Jag är laddad som få, de vore bara kul om de kom fram nån info om NÄR man ska vara där osv... För vi har ju en 60mil att åka...
O Mange, Fille har kirrat militärtält för minst 15pers så de där löser sig nog, vi måste bara lösa kruxet med att frakta dit de, de är ett rätt saftigt tält...
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Gti Mange skrev:Det här blir grymt kul...vi får väl se hur många bilar vi åker ner med....kanske blir det 30 bilar med en person i varje eller 6 bilar med 5 i varje. Jag undrar hur vi skall sova och så .. tjejen som har släkt i Södertälje ska inte med så man vill ju inte snylta på dom första gången man träffas. Det blir väl bara fälla ryggstödet och lägga igen ögonen på flygfältet.
Annars finns ju (vår) släkt söder om Södertälje också
Gött... jag e på! Om vi åker fredag kväll! Så hinner man slagga några timmar där nere innan man ska va på topp för lite konkörning och på topp för att umgås med folk!
Å mat på vägen ner det fixar sig, vi passerar ju många Max