Eftersnack: Åmsele 8/5 2004
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Re: Trailer finns här:
Nice André!! Toppen!! Nu blev jag ju sugen på att åka upp igen!!!
Kommer lite fler bilder här!! http://attitude.mine.nu/bilder/Stefan/% ... 2004-05-08jockelw skrev:Ja hörre ni det va rikcktigt trevligt där uppe. Mycket folk och bilar, bra väder, bra ordnat också.
Kul att man fick följa med även fast man inte va medlem i någon av klubbarna. Hoppas det blir mer.
Tänkte höra om det är fler än filip som har lite bilder att bjuda på. jag vet att det va fler som fotade.
Tack än en gång
Lite feta men de får ni ta...själv har man inga problem med detta...=))
De kallar mig blyfot...=)
Gryyyyyyyyyymt skoj!!!
Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Opel kadettägare!!
Re: Gryyyyyyyyyymt skoj!!!
Kööngen Mange! Klart vi ska fila tider innan Riksträffen!!Gti Mange skrev:Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Ja Mange...det duger ju inte att storebror med "skåpbilen a la familia" äger upp lillebror i banan trots att man inte laddar fullt...Skandal!!Gti Mange skrev:Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Skulle bara haft ett par nya FRÄSCHA däck så jag också kunde få fila med Fille nån dag.
De kallar mig blyfot...=)
-
- Kontakt:
Du, jag tror de ska mycke till innan du pillar på Filles tider... De sitter ju mycket i förarn...Stefan skrev:Ja Mange...det duger ju inte att storebror med "skåpbilen a la familia" äger upp lillebror i banan trots att man inte laddar fullt...Skandal!!Gti Mange skrev:Grymt trevlig dag på flygrakan i Åmsele. Många bilar i alla olika slag. Trevligt bett i 2002:an. Jag ville ju ta revanch på fjolårstiden i ss-banan men hann bara köra uppvärmningsrepa så kom regnet . Ska köpa klippkort till Åmsele, måste ju träna inför riksträffen. Fram med filen för här ska tider putsas.
Skulle bara haft ett par nya FRÄSCHA däck så jag också kunde få fila med Fille nån dag.
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Åmsele here we come
Jag är på att åka till Åmsele på Kristi himmelsfärdsdag. Det var ju tur att du fick en bättre tid än mig redan på första repan den här gången brorsan... förra Åmseleträffen var du ju tvungen att nöta några vändor.
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Opel kadettägare!!
Suckar!! jag vill ju också upp och nöta tider med min bil!
Finns bara en nackdel att jag jobbar under kristi tyvärr samt att jag är ltie skeptiskt till att köra SS med volvon....
Grabbar plocka en dag då¨jag också kan hänga med upp och lira på tider!
Jobbar ju som ett svin nu under veckorna så att snart kommer det väl förhoppningsvis in en bil i mina ägor och då blir det att jag hänger på *ler*
Finns bara en nackdel att jag jobbar under kristi tyvärr samt att jag är ltie skeptiskt till att köra SS med volvon....
Grabbar plocka en dag då¨jag också kan hänga med upp och lira på tider!
Jobbar ju som ett svin nu under veckorna så att snart kommer det väl förhoppningsvis in en bil i mina ägor och då blir det att jag hänger på *ler*
Jag hänger gärna på, för det blev lite lite med en sväng i lördags....
Senast redigerad av 1 RS matte, redigerad totalt 13 gånger.
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Tyvärr han jag inte se detta så jag kunde medela! Vi åkte kl 08.00 och va tillbaka i stan strax före två.NZORIKKO skrev:Hur vart det, blir det torsdag och vilken tid? Om det blir sent mot kvällskanten skulle kanske hinna fara. Om det skulle bli på fredag eller lördag hakar jag på.
Va en lyckad körning även om vi fick avbryta för regn! Alla körde bra och putsade sina tider!! Tror att Nicka har tiderna så han kan lägga upp dom!
Saab Filip skrev:Tyvärr han jag inte se detta så jag kunde medela! Vi åkte kl 08.00 och va tillbaka i stan strax före två.NZORIKKO skrev:Hur vart det, blir det torsdag och vilken tid? Om det blir sent mot kvällskanten skulle kanske hinna fara. Om det skulle bli på fredag eller lördag hakar jag på.
Va en lyckad körning även om vi fick avbryta för regn! Alla körde bra och putsade sina tider!! Tror att Nicke har tiderna så han kan lägga upp dom!