Eftersnack: Åmsele 8/5 2004

Vad tyckte du om träffen? Berätta!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

André skrev: Du kör bra Fille :D
Dock trodde jag att Mange hade en -01:a ?!?
Tack André!!
Nej Manges GTI är en -00:a

En lite förklaring till filmerna: MC:n som kör mot 2002:an är en 750 med Turbo! Cossin hade strul med sin bil och förlorade mot en 286hk:s M3 därför att han åkte endast på 0.9 i ladd.. Han brukar åka på betydligt betydligt mer!!

Ska mbli kul att se en ihopklippt film :D
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Ruggit surt att man inte tordes gasa nåt, men, de kommer fler tillfällen, vem vet?? 8)

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

TurboNicke skrev:Ruggit surt att man inte tordes gasa nåt, men, de kommer fler tillfällen, vem vet?? 8)

Adjö! 8)
Klart det kommer fler Nicke! Är det lite tveksamheter man hör???

Bilder från träffen!!

http://attitude.mine.nu/bilder/Attitude ... v%20Filip/
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Fjuht
Superpostare!

Inlägg av Fjuht »

ååå... tyvärr hade jag ingen bil tillgodo så jag kunde ju inte komma, men jag roade mig med att riva mossa och kratta löv hela dagen... :-?
Jonas Danielsson
---------------------------------------
Volvo v40 2.0 -97
Volvo 245 -83
Lynx rave 670 -93
http://attitude.mine.nu/bilder/Fjuht/
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Saab Filip skrev:
TurboNicke skrev:Ruggit surt att man inte tordes gasa nåt, men, de kommer fler tillfällen, vem vet?? 8)

Adjö! 8)
Klart det kommer fler Nicke! Är det lite tveksamheter man hör???

Bilder från träffen!!

http://attitude.mine.nu/bilder/Attitude ... v%20Filip/
Jag är bara så less på allt just nu, orkar inte me nåt, har typ blåst topppackningen på bilen... Allt skiter sig BARA hela tiden för mig... Orkar inte me nå, varför är man inte miljonär?? Fast de skulle nog inte göra livet bättre... :cry: :(

Vill bara sälja nu! RAKT AV! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
K-Mart
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av K-Mart »

dåå har man kommit hem..

tack för en underbar dag.. man har brännt sig en hel del..
axlarna röda men sköna *garv*

nää men en toppendag, lite trist på regnskuren som kom.. så de blev så snabbt avslut på dagen.. men ja är mycket nöjd..

kikade på filmen som ja filmade ihop igår.. de vart drygt 22 min film.. en hel del bra bilder.. å såklart så fick man me m3:ans snurr.. :lol:

å lite annat smått å gott.. måste bara köpa ett videoband som man kan lägga ut de på nu.. men de ska väl gå å ordna.. =)
//Martin Staffan
Ringarna sitter bra i fronten..
http://www.garaget.org/?car=26516
nisse
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av nisse »

Tack för en kanon dag med mycket trevligt folk! Synd bara att det var så kul att åka koner, för nu kommer väl imprezan att måsta bli pendlar bil. Umeå - Åmsele 2ggr i veckan :lol:

BRA UPPSTYRT!

-nisse med den gröna imprezan
BeeMeR
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av BeeMeR »

Kjellman skrev:Hur blir du det nu André!
hur länge skulle vi få vänta tills den sköna filmen får ses på ens hemma bio??!!!

Må ju säga att det varit en grymt härlig dag med mycke av allt
den gröna volvo 240:in gjorde ju en fin uppvisning med både tjyst gummirök och avåkning
De va ju en helt normal parkering..... :mhihi:

///zemrén
BMW 316 -76 (327 tic)
RallySallad.tk
OverLoaded Racing

BeMyWife (O=00=O)
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

nisse skrev:Tack för en kanon dag med mycket trevligt folk! Synd bara att det var så kul att åka koner, för nu kommer väl imprezan att måsta bli pendlar bil. Umeå - Åmsele 2ggr i veckan :lol:

BRA UPPSTYRT!

-nisse med den gröna imprezan
Trevligt att du hakade på! Visst är det kul med SS-körning, mer av den varan ska vi se till att det blir! Hoppas du hakar på näst gång! Du kommer att kunna få till mycket fina siffror när du får prova fler ggr... R-däck och coilovers är ju ingen dålig kombination för den körningen!
Bild
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

De är ju inget som stoppar oss från att åka dit en vardagkväll eller liknande i sommar, de är ju så ljust ute ändå... Jag är lätt på iaf, SS körning är bra att öva på... 8)

Kul att du haka på Nisse, hoppas du kan fila tiderna under sommaren!

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Jag var i Piteå då det begav sig. Sen drogs det till Finnträsk (13 km söder om Ålund, 2 mil in från E4:an från Tåme) kan det hända att ngn var där från klubben förutom jag?

Det var inte så skoj, ngr papphuvven med en M5:a och en SL 55 AMG trodde att dom hade på strippen å göra. Fick FETspö av dom riktiga bilarna.
Kunde dock inte stanna till finalen men jag tror att en Supra och en Audi S4:a gjorde upp.

Sen bjöds det cruising på Sundsgatan i Piteå, jag körde Cadillac Fleetwood -80 med 305:an. Klart schysst gung.
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

De kommer nog bli en rolig bilsommar, iaf som de känns idag iaf... Även om de är 6 grader o mulet.. Skumt väder nu, de vänder ju på 2s känns de som... Må säga de att Jocke rockade med sin gröna 242;a... Slö o rolig va den, men, AGA-diffat är grymt tufft... =) Bara de gräver så går allt fint... :lol:

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Frippe
Snubben som nästan bara läser
Kontakt:

Inlägg av Frippe »

Mycket trevligt var det måste jag säga!

Vi från TNT tackar för en fin träff som vi hoppas kan upprepas!
Alltid roligt om vi är lite fler som deltar!

Förövrigt var den silvriga Saaben min ;)
Den hade inte heller fullt laddtryck som många andra så vi får hoppas att den kommer att gå ännu bättre tills nästa träff.
BeeMeR
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av BeeMeR »

TurboNicke skrev:De kommer nog bli en rolig bilsommar, iaf som de känns idag iaf... Även om de är 6 grader o mulet.. Skumt väder nu, de vänder ju på 2s känns de som... Må säga de att Jocke rockade med sin gröna 242;a... Slö o rolig va den, men, AGA-diffat är grymt tufft... =) Bara de gräver så går allt fint... :lol:

Adjö! 8)
Tackar :racesmile ...... De skulle int sitta fel me några kusar till och
pluggade bromsar bak 8) ..... Men men de e ju bara en skrot bil
å man kanske kan dra lös BeeMeRn nån gång senare i sommar (kanske)...

///zemrén
BMW 316 -76 (327 tic)
RallySallad.tk
OverLoaded Racing

BeMyWife (O=00=O)
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

BeeMeR_323tic skrev:Man kanske kan dra lös BeeMeRn nån gång senare i sommar (kanske)...

///zemrén
Jo... Snör ihop Beemern nu så tar vi den på släp efter Saaben ner till storträffen på Malmby i Strängnäs 29-30/5
:drive:
Bild
jockelw
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av jockelw »

Ja hörre ni det va rikcktigt trevligt där uppe. Mycket folk och bilar, bra väder, bra ordnat också.

Kul att man fick följa med även fast man inte va medlem i någon av klubbarna. Hoppas det blir mer.

Tänkte höra om det är fler än filip som har lite bilder att bjuda på. jag vet att det va fler som fotade.

Tack än en gång
Joakim Lindström W
Nissan 200sx S14a Z -99
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Saab Filip skrev:
BeeMeR_323tic skrev:Man kanske kan dra lös BeeMeRn nån gång senare i sommar (kanske)...

///zemrén
Jo... Snör ihop Beemern nu så tar vi den på släp efter Saaben ner till storträffen på Malmby i Strängnäs 29-30/5
:drive:
De kommer finnas bilar att dra bakom, jobba på de nu Jocke, snör bort Volvon nu osså koncentrerar du dig på BMW;n... 8)

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
André
Megapostare!

Inlägg av André »

jockelw skrev:Tänkte höra om det är fler än filip som har lite bilder att bjuda på. jag vet att det va fler som fotade.

Tack än en gång
Visst finns det fler bilder...
Har ett knippe bilder, i packat format, som en kollega tagit . Skall försöka slänga upp dem så småningom, om inte han själv eller någon annan hinner före ;)
Senast redigerad av 1 André, redigerad totalt 10 gånger.
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Frippe skrev:Mycket trevligt var det måste jag säga!

Vi från TNT tackar för en fin träff som vi hoppas kan upprepas!
Alltid roligt om vi är lite fler som deltar!
Ni var ju riktigt trevliga ju :mhihi: så visst måste vi försöka styra upp en sammanslagen träff ännu en gång 8)
SamuelH
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av SamuelH »

Håller med om att det var en kanon dag! Jag tycker det ska upprepas åtminstonne 1 gång i månaden :D.

Tyvärr hade jag ju ingen bil den här gången.. Men nästa gång hoppas jag på att ha en bil, om nu inget strular!

Bra anordnad iaf och kul att det kom så pass mycket folk! :thumbsup:
Skriv svar