Åmsele flygfält 8 Maj

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Steve
Normal postare

Inlägg av Steve »

Hmjoo ni grabbar, nog är man sugen alltid...ett par feta 18" är nu på plats och imorgon anländer nog ett kit som tar mig närmare marken...kommer bli hur kul som helst att få åka och blonga lite med fälgarna på träffen...=)

See Ya!
De kallar mig blyfot...=)
Steve
Normal postare

Inlägg av Steve »

Jag menar förstås BLINGA med fälgarna :twinkle:
De kallar mig blyfot...=)
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Kung stefan!! Jag hoppas med att man kna få beblanda sig med 18":s pojkarna i framtiden! Min har närmat sig backen bak, fram kommer sänks nog vilken dag som helst! Nu ser det ut som man har bagaget fyllt med sement!

Ska bli kul att se hur bilen din blev!
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Stefan skrev:Hmjoo ni grabbar, nog är man sugen alltid...ett par feta 18" är nu på plats och imorgon anländer nog ett kit som tar mig närmare marken...kommer bli hur kul som helst att få åka och blonga lite med fälgarna på träffen...=)

See Ya!

BILDER STEFAN, BILDER!!!!
Run Forrest, Run!!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Mojje mu
Turbopostare!
Kontakt:

Inlägg av Mojje mu »

Det blir kul på lördag i Åmsele, kul att få träffa alla (är ny i klubben!)
Hoppas vädert blir bra och bilarna många! :D
Kommer själv dit men någon kompis!

Ha det //Daniel
André
Megapostare!

Inlägg av André »

TurboNicke skrev:
Stefan skrev:Hmjoo ni grabbar, nog är man sugen alltid...ett par feta 18" är nu på plats och imorgon anländer nog ett kit som tar mig närmare marken...kommer bli hur kul som helst att få åka och blonga lite med fälgarna på träffen...=)

See Ya!

BILDER STEFAN, BILDER!!!!
Run Forrest, Run!!
Kommer lite fetfeta bilder när han byggt om Passaten från "allroad" till "streetbil" :mhihi:

Fotograf? Undertecknad :D
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

André, jag har ju lyckats se dina bilder du tog på Manges golf! Mycket snygga! KAn du inte lägga upp en här så man får se den igen?

Kanske får annlita dig någon kväll för fotning :D
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Saab Filip skrev:André, jag har ju lyckats se dina bilder du tog på Manges golf! Mycket snygga! KAn du inte lägga upp en här så man får se den igen?

Kanske får annlita dig någon kväll för fotning :D
Klart att vi skall fota SAAB'en :D
Dock bör man ha i åtanke att fotona på Manges Golf togs med en förhållandevis "dålig" kamera... vi var ju egentligen bara ute och letade fotospots, så bättre bilder kommer! (Vill egentligen inte visa dem, men OK, lägger upp ett par bilder ;) )

De återfinns i denna tråd!

MVH
André
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Mojje mu skrev:Det blir kul på lördag i Åmsele, kul att få träffa alla (är ny i klubben!)
Hoppas vädert blir bra och bilarna många! :D
Kommer själv dit men någon kompis!

Ha det //Daniel
Fin fin Daniel! Ska bli kul att träffa dig!
Som det låter nu så kommer det bli massvis med folk och bilar! Det är många som inte är med i klubben som kommer att haka på, och detta är mycke kul!

Har du lyckats byta din topp packning än?
André skrev:
Klart att vi skall fota SAAB'en :D
Toppen André! Vi får ta med ett gäng bilar ut och fixa lite tuffa bilder! Ålidhems tunneln kan det nog bli tuffa bilder i!
Bild
Mojje mu
Turbopostare!
Kontakt:

Inlägg av Mojje mu »

Hejsan!

Kul med mycket folk! är klart med en kompis som följer på lördag!
Har lämnat bilen hos en kompis som ska byta packningen så jag kan ta den på träffen!! :D
Så det blir nog en sen freda kväll för jag ska byta stötdämpare och stereon ska på plats igen!

Ses på Lördag alla! :wink:

/Daniel
Gti Mange
Superpostare!

Inlägg av Gti Mange »

Nu är hjälmen stripad och uppvaxad för minsta luftmotstånd....Har hängt med sedan moppetiden. Tänkte putsa tiderna från i fjol...eller vad tror du Fille? :mhihi:
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Gti Mange skrev:Nu är hjälmen stripad och uppvaxad för minsta luftmotstånd....Har hängt med sedan moppetiden. Tänkte putsa tiderna från i fjol...eller vad tror du Fille? :mhihi:
Du har ju garanterat bättre CW-värde nu än tidigare i alla fall :D
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Gti Mange skrev:Nu är hjälmen stripad och uppvaxad för minsta luftmotstånd....Har hängt med sedan moppetiden. Tänkte putsa tiderna från i fjol...eller vad tror du Fille? :mhihi:
Om du INTE putsar tiderna från i fjol så blir jag MYCKET förvånad, eller så har du blivit sämre på att köra... :tongue: Men de tror jag inte att du har!

Adjö! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Tiderna kommer nog bli betydligt bättre! Bättre väghållning och lite mer satssning i körningen så blir det nog fina tider!

Å så får man ju inte glömma att du har du indre luftmotstånd än mot fjolårets yviga hår :mhihi:
Bild
Zleepy
Superpostare!
Kontakt:

Inlägg av Zleepy »

TurboNicke skrev: Jag tycker att vi svetsar din Saab stum Samuel, du ska ju ändå sälja... ;)
Ja visst kan vi göra det. ööööh????? :uglylol:
Kommer nog med sämst väghållning jag, men vad gör det...
Det finns väl avåkningszoner, eller? :drive:
VW Sharan -01
Subaru Legacy -90
VW 1500 t3 -63
Volvo 142 -68
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

I morgon smäller det!!!
Är så nöjd nu att bilen är "klar" Skruvade till 3 i förrgår natt å blev inte klar så jag fick lämna bilen 6 mil norr om stan å i går lyckades jag få den klar efter allt strul!
Nu hoppas jag att Nicke hinner få ihop sin, surt att snubbla på målinjen! Han har nämligen bytt växel låda och nu strular det när nästan allt är klart!
I dag är det toppenväder, hoppas på samma i morgon!

Ses...
Bild
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Får jag inte ihop skiten idag så blir de nog kemisk metall o täta med, är såååå less nu asså, men, man måste göra ett försök först innan man ger upp, eller va säger ni boys?? Har sovit på saken nu iaf och är LITE gladare och piggare idag men allt känns ändå så bittert, men, de är inte förns imorrn 09:00 som bilen måste gå, dit är de ju ca 23h nu så... :mhihi:

See U all tomorrow! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
BeeMeR
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av BeeMeR »

TurboNicke skrev:Får jag inte ihop skiten idag så blir de nog kemisk metall o täta med, är såååå less nu asså, men, man måste göra ett försök först innan man ger upp, eller va säger ni boys?? Har sovit på saken nu iaf och är LITE gladare och piggare idag men allt känns ändå så bittert, men, de är inte förns imorrn 09:00 som bilen måste gå, dit är de ju ca 23h nu så... :mhihi:

See U all tomorrow! 8)
De e bäst att saaben går imorrn så du kan kör ifrån alla
imorrn......

///zemrén
BMW 316 -76 (327 tic)
RallySallad.tk
OverLoaded Racing

BeMyWife (O=00=O)
Skriv svar