Åmsele flygfält 8 Maj
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Stefan skrev:Hmjoo ni grabbar, nog är man sugen alltid...ett par feta 18" är nu på plats och imorgon anländer nog ett kit som tar mig närmare marken...kommer bli hur kul som helst att få åka och blonga lite med fälgarna på träffen...=)
See Ya!
BILDER STEFAN, BILDER!!!!
Run Forrest, Run!!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Kommer lite fetfeta bilder när han byggt om Passaten från "allroad" till "streetbil"TurboNicke skrev:Stefan skrev:Hmjoo ni grabbar, nog är man sugen alltid...ett par feta 18" är nu på plats och imorgon anländer nog ett kit som tar mig närmare marken...kommer bli hur kul som helst att få åka och blonga lite med fälgarna på träffen...=)
See Ya!
BILDER STEFAN, BILDER!!!!
Run Forrest, Run!!

Fotograf? Undertecknad

Klart att vi skall fota SAAB'enSaab Filip skrev:André, jag har ju lyckats se dina bilder du tog på Manges golf! Mycket snygga! KAn du inte lägga upp en här så man får se den igen?
Kanske får annlita dig någon kväll för fotning

Dock bör man ha i åtanke att fotona på Manges Golf togs med en förhållandevis "dålig" kamera... vi var ju egentligen bara ute och letade fotospots, så bättre bilder kommer! (Vill egentligen inte visa dem, men OK, lägger upp ett par bilder

De återfinns i denna tråd!
MVH
André
Fin fin Daniel! Ska bli kul att träffa dig!Mojje mu skrev:Det blir kul på lördag i Åmsele, kul att få träffa alla (är ny i klubben!)
Hoppas vädert blir bra och bilarna många!![]()
Kommer själv dit men någon kompis!
Ha det //Daniel
Som det låter nu så kommer det bli massvis med folk och bilar! Det är många som inte är med i klubben som kommer att haka på, och detta är mycke kul!
Har du lyckats byta din topp packning än?
Toppen André! Vi får ta med ett gäng bilar ut och fixa lite tuffa bilder! Ålidhems tunneln kan det nog bli tuffa bilder i!André skrev:
Klart att vi skall fota SAAB'en
-
- Kontakt:
Om du INTE putsar tiderna från i fjol så blir jag MYCKET förvånad, eller så har du blivit sämre på att köra...Gti Mange skrev:Nu är hjälmen stripad och uppvaxad för minsta luftmotstånd....Har hängt med sedan moppetiden. Tänkte putsa tiderna från i fjol...eller vad tror du Fille?

Adjö!

Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
I morgon smäller det!!!
Är så nöjd nu att bilen är "klar" Skruvade till 3 i förrgår natt å blev inte klar så jag fick lämna bilen 6 mil norr om stan å i går lyckades jag få den klar efter allt strul!
Nu hoppas jag att Nicke hinner få ihop sin, surt att snubbla på målinjen! Han har nämligen bytt växel låda och nu strular det när nästan allt är klart!
I dag är det toppenväder, hoppas på samma i morgon!
Ses...
Är så nöjd nu att bilen är "klar" Skruvade till 3 i förrgår natt å blev inte klar så jag fick lämna bilen 6 mil norr om stan å i går lyckades jag få den klar efter allt strul!
Nu hoppas jag att Nicke hinner få ihop sin, surt att snubbla på målinjen! Han har nämligen bytt växel låda och nu strular det när nästan allt är klart!
I dag är det toppenväder, hoppas på samma i morgon!
Ses...
-
- Kontakt:
Får jag inte ihop skiten idag så blir de nog kemisk metall o täta med, är såååå less nu asså, men, man måste göra ett försök först innan man ger upp, eller va säger ni boys?? Har sovit på saken nu iaf och är LITE gladare och piggare idag men allt känns ändå så bittert, men, de är inte förns imorrn 09:00 som bilen måste gå, dit är de ju ca 23h nu så...
See U all tomorrow!

See U all tomorrow!

Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
De e bäst att saaben går imorrn så du kan kör ifrån allaTurboNicke skrev:Får jag inte ihop skiten idag så blir de nog kemisk metall o täta med, är såååå less nu asså, men, man måste göra ett försök först innan man ger upp, eller va säger ni boys?? Har sovit på saken nu iaf och är LITE gladare och piggare idag men allt känns ändå så bittert, men, de är inte förns imorrn 09:00 som bilen måste gå, dit är de ju ca 23h nu så...![]()
See U all tomorrow!
imorrn......
///zemrén