Då hoppas vi på bra väder för bilmontering. För vi vill gärna se dej och din bil på träffen!TTman skrev:Tro det eller Ej men jag kanske ska åka på min första Attitude Träff efter 2 år medlemskap...... Beror på väder å om jag får ihopmonterad min TT till söndag!
Uråsa flyfält 9 maj
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Re: Jag Kanske kommer
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Re: Jag Kanske kommer
Ska göra mitt bästa, håller på och monterar racechassi från ÖrebroF&Dservice, plus lite ny styling, Vi får se får ligga i garaget i några nätter så kanske kanske..... Annars kommer det väl fler träffar framöverBMW Samuel skrev:Då hoppas vi på bra väder för bilmontering. För vi vill gärna se dej och din bil på träffen!TTman skrev:Tro det eller Ej men jag kanske ska åka på min första Attitude Träff efter 2 år medlemskap...... Beror på väder å om jag får ihopmonterad min TT till söndag!
Audi TT 225Qs +
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Det kan vi väl göra antar jag. Räknar med att AKarlsson hänger på från Vaggeryd också så det passar ju.Lotus Samuel skrev:Vilken väg åker ni? Om ni åker över värnamo-Horda så vill jag hänga på vid 7:50ThomasL skrev:Men grabbar, ska vi bestämma en plats och tid från Jönköping då? Vad sägs om Atollen 07.00?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
07:00 Atollen Jönköping
07:15-07:20 Shell Vaggeryd
07:35-07:45 McD Värnamo (E4:an)
07:50-08:00 Horda
Känner inte till Horda så jag vet inte vart man skulle stanna där.
Tiderna kan ju vara lite olika beroende på stopp och fart, men om de som ska med längs vägen ser till att vara där vid den tidiga tidpunkten så löser det sig nog.
Synpunkter?
Var i tid på Atollen bara, det finns inget värre än att behöva vänta redan från början så hela min planering går i stöpet.
07:15-07:20 Shell Vaggeryd
07:35-07:45 McD Värnamo (E4:an)
07:50-08:00 Horda
Känner inte till Horda så jag vet inte vart man skulle stanna där.
Tiderna kan ju vara lite olika beroende på stopp och fart, men om de som ska med längs vägen ser till att vara där vid den tidiga tidpunkten så löser det sig nog.
Synpunkter?
Var i tid på Atollen bara, det finns inget värre än att behöva vänta redan från början så hela min planering går i stöpet.
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
-
- Legend!
- Kontakt:
Okej, håll utkik efter karavanen då (säkert MASSOR med bilar...) och häng på i slutet bara eller nåt.Lotus Samuel skrev:Vi kan ta det utanför precis där man åker förbi så slipper ni åka in i centrum. Då är det risk att man fastnar i trafiken eller kör vilse.ThomasL skrev: Känner inte till Horda så jag vet inte vart man skulle stanna där.
Vad gäller Vaggeryd vet jag inte om det blir nåt stopp där, beror lite på om AKarlsson ska med i karavanen. Eller är det flera från Vaggeryd som ska med?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
-
- Legend!
Eller, så är risken så stor att man kör förbi ändå även om man tänker åka in så de är nog lika bra de att man åker förbi!!Lotus Samuel skrev:Vi kan ta det utanför precis där man åker förbi så slipper ni åka in i centrum. Då är det risk att man fastnar i trafiken eller kör vilse.
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Legend!
Tack! Men jag vet inte exakt när jag ska köra. Enklare att köra själv.ThomasL skrev:Du får gärna åka med oss, det är väl iaf tre mil till Uråsa från Växjö?Anders Toll skrev:Jag tror jag kan köra själv från Växjö i alla fall.
Helst vill man ju komma dit när grinden öppnas så man kan få dra några varv ensam på banan. Fast det tillåter nog inte bröderna Grus.
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag hoppas jag har det.Henke skrev:Varför kör du inte med 325an, Sålt den??
Jag sluter upp med karavanen vid Mcd Värnamo.
Den är inge rolig att köra med för den är för framtung, men säg inte det till nån...
Dessutom så vill jag inte slita på den. Däcken menar jag.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport