På Knutstorp med STCS
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Ja nu är det som det är. Även om jag inte har saab som favoritmärke så tycker jag ändå robbans saab är intressant. Sen är det ju tyvärr så att det är bara det negativa som kommer fram eller som syns på forumen.
Om jag är på nån träff samtidigt som du robban så kommer iallafall jag förbi och tittar på din bil om det går bra.
Vet inte om du är medlem i attitude. Om du är det eller om du vill bli så är du välkommen till Uråsa och köra stripp och konbana den 9maj.
Om jag är på nån träff samtidigt som du robban så kommer iallafall jag förbi och tittar på din bil om det går bra.
Vet inte om du är medlem i attitude. Om du är det eller om du vill bli så är du välkommen till Uråsa och köra stripp och konbana den 9maj.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
- Kontakt:
AJ det där lät inte kul. Det är nog rätt många här som lider med dig, och vill du så kan vi be för dig om det inte är dig emot.Robban@ skrev: Har varit sjuk ett tag,, och separerat med frun,, mycket jobb,, sovit lite och sen är det rätt mycket prat överallt på forum hit o dit så....
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Vet ännu inte om ja ska dit men jag kan bara hålla med! Det vore ruggigt kul o se denna bil in action (live lixom) på både konbana och stripp!Lotus Samuel skrev: Vet inte om du är medlem i attitude. Om du är det eller om du vill bli så är du välkommen till Uråsa och köra stripp och konbana den 9maj.
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Lider med dig Robban. Inte roligt med seperationer.Lotus Samuel skrev:AJ det där lät inte kul. Det är nog rätt många här som lider med dig, och vill du så kan vi be för dig om det inte är dig emot.Robban@ skrev: Har varit sjuk ett tag,, och separerat med frun,, mycket jobb,, sovit lite och sen är det rätt mycket prat överallt på forum hit o dit så....
Jag menar inte enbart i denna tråden. Som Robban skrev så skrivs det en del även på andra forum.Daniel Magnusson skrev:Men allvarligt, Mae?Mae skrev:Jag tycker att det är skittråkigt när det börjar hackas på folk.
Robban! Skit i vad alla vad alla tycker och tänker.
Jag tycker i alla fall att din bil är väldigt rå och jag tycker att det är imponerade vad du gjort med din bil.
Mvh Marcus
Det är ju ingen som hackar!!!
Det som har hänt är följande:
-Saabklubben och Bmwklubben har träff samma helg
-Saabklubben kör strippenövningar på Knutan
-Samuel L kör 2 sekunder snabbare med en olättad M3a -87
-Förklaringen varför kommer ju när man ser filmen då Roberts bil helt uppenbart är jättesvårkörd.
Därför undrar ju naturligtvis folk varför han som helt självklart kan ställa effekten hemma i fabriken har gjort bilen så toppig i effekten?
Det är det ända.
Sen kan det ju vara lite lustigt att det gick fortare med en gammal M3a men det är inte det som det handlar om. Det kanske ni skulle se om ni tar bort märkesfanatikerskygglapparna.
Men men vill man missförstå så
Jag är faktiskt inte enbart på attitude och läser/skriver.
Nog om detta. Ser nu fram mot nästa träff den 9:e maj på Uråsa.
Over and out! //Mae
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Kul att du fick igenom den.Robban@ skrev:Hejsan alles..
Nu har jag anmält mig till ett race på Knutstorp den 16:e och Emmaboda strippen den 15:e
Bara att hoppas att den håller måttet i två dagar..
Mvh Robban.
Du behöver inte byta nåt eller?
Vad blir det för däck?
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Daniel Magnusson skrev:Kul att du fick igenom den.Robban@ skrev:Hejsan alles..
Nu har jag anmält mig till ett race på Knutstorp den 16:e och Emmaboda strippen den 15:e
Bara att hoppas att den håller måttet i två dagar..
Mvh Robban.
Du behöver inte byta nåt eller?
Vad blir det för däck?
Dunlop slicks på Söndag och MT-Slicks på lördag..
-
- Legend!
- Kontakt:
Du får måla över datummärkningenRobban@ skrev:Vem har sagt det..??Daniel Magnusson skrev: Kul att du fick igenom den.
Det är en banbil så det enda som jag skiftar mellan stripp och bana är framdäcken.. Helt ok tycker jag..Daniel Magnusson skrev:Du behöver inte byta nåt eller?
/R
Men jag önskar dig lycka till...
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Datummärkningen..??Daniel Magnusson skrev:Du får måla över datummärkningenRobban@ skrev:Vem har sagt det..??Daniel Magnusson skrev: Kul att du fick igenom den.
Det är en banbil så det enda som jag skiftar mellan stripp och bana är framdäcken.. Helt ok tycker jag..Daniel Magnusson skrev:Du behöver inte byta nåt eller?
/R
Men jag önskar dig lycka till...
Tackar.. Vad ska vi säga då... Hmm resultat i förväg..
Lördag Stripp: 11.7sek 200kmh
Sön Bana: 1.07
-
- Legend!
- Kontakt:
Var det inte tanken som var för gammal?Robban@ skrev:
Datummärkningen..??
Tackar.. Vad ska vi säga då... Hmm resultat i förväg..
Lördag Stripp: 11.7sek 200kmh
Sön Bana: 1.07
Strippentiden vet jag inget om, men 1.07 runt knutan är jättefort.
Vi får väl se hur det går... Fast med slicks så...
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt: