Elmia 2004
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Elmia 2004
Det kanske är dags att skriva vilka bilar det blir på Custom Show 2004 för vår del.
Samuel åkte visst till Afrika idag för att hälsa på sin Anna, då får jag skriva istället.
Bilarna är följande:
Daewoo Matiz
Skyline R33 GT-R
Ginetta G34-R
P1800 Dragrace
Morgan Sports
Hoppas alla kommer dit och dricker en kopp kaffe och pratar lite med oss!
Samuel åkte visst till Afrika idag för att hälsa på sin Anna, då får jag skriva istället.
Bilarna är följande:
Daewoo Matiz
Skyline R33 GT-R
Ginetta G34-R
P1800 Dragrace
Morgan Sports
Hoppas alla kommer dit och dricker en kopp kaffe och pratar lite med oss!
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Legend!
- Kontakt:
Möjlighet och möjlighet, det handlar ju om prioritering.Flate skrev:Finns det några bilder på dom här bilarna ? Thomas skyline har jag ju sett bilder på men dom andra ? Jag tänkte för oss som inte har möjlighet att åka ner till jönköping över påsk..

bilder nu... Nja jag har inga men sök på http://images.google.com så hittar ni hur de ser ut ungefär.
Naturligtvis så kommer det bilder efter mässan...
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Rackarns vad synd...ThomasL skrev:Tveksamt om jag kommer. Trodde lack var ordnat men lackeraren var inte speciellt seriös, dillade om att materialet skulle kosta 7k bla bla bla. Och utan lack vägrar jag ställa ut bilen.

Jag vill verkligen se den vid något tillfälle under sommaren så jag hoppas på att Du får tag på någon som fixar lacken. Som Nicke säger, en Skyline är ju alltid en Skyline

Lycka till i jakten på lack!
troligen vet dom inte vad skyline är för bil. eller så är dom så mainstream att dom tror att en alldaglig bmw/volvo/ellervadsomhelstsomallakörrunti är något att satsa på.. knäppt..ThomasL skrev:Har varit i kontakt med några lackerare och har fått de mest konstiga svar. Kindboms tyckte ex. att bilen var för ovanlig för att det skulle vara värt att sponsra, någon som fattar vad de menar?
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag har skickat bild och skrivit en massa info så det kan det inte vara. Men jag förstår inte hur de kan tro att en vanlig bil är smartare att satsa på, drar ju knappast blickarna till sig som en ovanlig bil gör.JAC skrev:troligen vet dom inte vad skyline är för bil. eller så är dom så mainstream att dom tror att en alldaglig bmw/volvo/ellervadsomhelstsomallakörrunti är något att satsa på.. knäppt..ThomasL skrev:Har varit i kontakt med några lackerare och har fått de mest konstiga svar. Kindboms tyckte ex. att bilen var för ovanlig för att det skulle vara värt att sponsra, någon som fattar vad de menar?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
De måste nog varit höga på lack-ångorThomasL skrev:Har varit i kontakt med några lackerare och har fått de mest konstiga svar. Kindboms tyckte ex. att bilen var för ovanlig för att det skulle vara värt att sponsra, någon som fattar vad de menar?

Skämt åsido så är det ju faktiskt så att det råder något av en "Skyline-hysteri" idag...
Det är en tuff bil, drifting blir alltmer känt och accepterat och "kidsen", inkl en del vuxna...hrm

Att sponsra en Skyline är nog en vinstlott framför många andra märken, synd för dem att de inte inser det...
Om det nu mot all förmodan är så att de anser att det är en för ovanlig bil så kan Du väl räkna upp alla Skylines som finns i Sverige idag... det börjar ju bli ett rejält gäng