HJÄLP MED ATT HITTA TRANSPORTMEDEL TILL BRÖLLOP!

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

zandoin
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av zandoin »

Hej medlemar!

Jag bor i Linköpingstrakten och kommer gifta mig i slutet på sommaren, men jag har alldeles för dåligt med kontakter här uppe och känner ingen som har tuffa/gamla bilar. Är det någon som har nått i närheten eller tips som kan ställa upp för mig och min tjej?!

SJälvklart är man medlem i A-M

Hör gärna av er!

// är det lika för alla att ni inte får nått svar om ni mailar någon i styrelsen om tex adress-ändring eller att köpa dekaler? har nog mailat under en 6 mån period och det händer inte ett smack. SKärpning//
Medlemsbil - Skoda Octavia RS -03
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Re: HJÄLP MED ATT HITTA TRANSPORTMEDEL TILL BRÖLLOP!

Inlägg av Samuel S »

zandoin skrev: // är det lika för alla att ni inte får nått svar om ni mailar någon i styrelsen om tex adress-ändring eller att köpa dekaler? har nog mailat under en 6 mån period och det händer inte ett smack. SKärpning//
Det ska vi reda ut.
Skicka dom mailen du skickat till info@attitudemotorclub.com

För övrigt så har vi en i söndags både ny medlemsansvarig och ny ansvarig för klubbprylar.
Detta ska väl bli bättre nu får vi hoppas.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
zandoin
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av zandoin »

Har inte kvar dem mailen nu.. men jag ska slänga ihop ett mail till och skicka till angiven adress..

Våren börjar ju komma och då måste ju dekalerna på =)

/d
Medlemsbil - Skoda Octavia RS -03
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Adressändrigar har jag "skött" Jag brukar ändra men inte bekräfta med mail. Ang. dekalerna vet jag däremot inte vem du mailat till. Men vi får väl hoppas det bättrar sig på båda punkterna nu.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Vad är det för bil du letar efter? Veteranbil, racebil, snygg bil, sportbil eller vad? :confused:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Gutta
Megapostare!

fordon till bröllop var detta väl om?

Inlägg av Gutta »

Ja inte för jag känner till några bilar men det finns ju ett mycket intresant flygmuseum där som kanske kan låna ut en kärra?

och så håller ju försvarets skolning till där, både vad det gäller flygplan och hellikoptrar. hkp är väl då smidigast om du skall åka från kyrkan!

Allt från hkp 5 (200:a i civiltprat) till hkp 4 (Vetol 107)

Mvh Gustav
Gustav Malmborg
Bulan
Megapostare!

Inlägg av Bulan »

Jag åkte en hotrod när jag och frun gifte oss :jaaaa: , det var tufft. Han hade 540 pollar i den, fast lustgasen var visst inte färdiginstallerad då så nu är det nog mera ändå.... Bra med drag var det i den i alla fall....

Fast den bilen bor i Vilhelmina så det är nog inte att tänka på tror jag va?
NORRLAND HE É SOM ELJEST
käll kriminell
Postar så det viner...

Inlägg av käll kriminell »

Min far äger tillsammans med sina två bröder en gammal mörkgrön Hudson från -38, tror jag. Den renoverades fint för ett par år sedan till min kusins bröllop. Har gjort ett antal bröllop sen dess. Jag är inte helt säker men jag tror att bilen befinner sig i Linköping hos den ena brodern för tillfället. Kanske kan vara nåt...
BOB
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av BOB »

för att få tag i dekaler så får du mejla mig på Robert.gustafsson@attitudemotorclub.com har visst blivit ansvarig för klubbprylar. tyvär så är nästan alla dekaler slut men det ska vara beställt nya. mejla mig så ska vi se till så du kan köpa lite dekaler
Robert Gustafsson
Skriv svar