Eftersnack Skoterträffen!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Eftersnack Skoterträffen!
Nu är man då hemma igen. Ca 200mil har det blivit i helgen, men det var det helt klart värt! Skoterträff i Ume fick man ju bara inte missa...
Kul att träffa alla som hänger på forumet, och att lära känna andra också.
Vi fick kanonväder och skotrarna gick hejdlöst bra.
Ett STORT tack till alla er där uppe som gjorde denna helgen till en minnesvärd hel för oss "sörlänningar". Hoppas vi får se er neråt smålandskogarna snart.
Bilder kommer....
Kul att träffa alla som hänger på forumet, och att lära känna andra också.
Vi fick kanonväder och skotrarna gick hejdlöst bra.
Ett STORT tack till alla er där uppe som gjorde denna helgen till en minnesvärd hel för oss "sörlänningar". Hoppas vi får se er neråt smålandskogarna snart.
Bilder kommer....
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Vad bra att ni tog er hem oxå. Var mycket trafikproblem i går, sägs det.
Fast ni hade ju redan kommit in i den norrländska känslan bara genom att åka Mercedes Diesel upp. (det är västerbottens inofficiella landskapsbil)
Trevlig träff med mycket tvåtaktsrök i luften. Så mycket så jag nästan mådde illa ett tag.
Fast ni hade ju redan kommit in i den norrländska känslan bara genom att åka Mercedes Diesel upp. (det är västerbottens inofficiella landskapsbil)
Trevlig träff med mycket tvåtaktsrök i luften. Så mycket så jag nästan mådde illa ett tag.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
Jag kan säga det att jag har GANSKA ont i benen idag...kan knappt gå. Man är ju inte van att andvända de skotermusklerna man inte ens visste att man hade.
Väglaget hem var lite smålurit... Blank-is från norra Sthm och ner mot Södertälje. Många bilar i diket och köbildningar. Hoppas att det inte blev några skadade.
Väglaget hem var lite smålurit... Blank-is från norra Sthm och ner mot Södertälje. Många bilar i diket och köbildningar. Hoppas att det inte blev några skadade.
Idag är träningsverken värre än igår. Trappor är helt omöjliga att ta sej nerför... :)
Här är bilder från skoterträffen:
http://attitude.mine.nu/media/040207skotertraff/
Sen finns det en hel del bilder från resten av resan... fast jag tror nog jag bara vågar visa dom för de inblandade.
Här är bilder från skoterträffen:
http://attitude.mine.nu/media/040207skotertraff/
Sen finns det en hel del bilder från resten av resan... fast jag tror nog jag bara vågar visa dom för de inblandade.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Du är välkommen, starta en skoterdemontering i Umeå. Det finns en i Storuman som behöver konkurrens då deras priser är nästan som nypriset.Maccan skrev:Ahhhh!!! Jag vill tillbaka!!! Sälja allt jag äger och har, och börja ett nytt liv i Norrland.
Kul med mycket bilder.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Sååå kul att ni kom grabbar! Låter som ni fick med er några minnen hem Ont i benen är nämligen en bonus när det gäller skoteråkning, hehe... Men som tur är så blir det mindre å mindre ju mer man kör!
Klart vi kommer ner och vissiterar er med.
Blev ju många bra bilder me!
Lyckades ju tyvärr missa er när ni gick ifrån mötet, för jag satt på läktaren. Men Sturesson, det va en bra pressentation. Tack!
Nä nu skiner ju solen å det är -10grader, nästan så det rycker lite i tummen
Klart vi kommer ner och vissiterar er med.
Blev ju många bra bilder me!
Lyckades ju tyvärr missa er när ni gick ifrån mötet, för jag satt på läktaren. Men Sturesson, det va en bra pressentation. Tack!
Nä nu skiner ju solen å det är -10grader, nästan så det rycker lite i tummen
Alltså grabbar!!
Ni e ju för fina ni... värste helgen när det gäller ganska många olika kategorier... Ni skulle gett mig några varv till på banan där så hade jag nog kunnat kanske med riktig tur kommit ner till eran sämsta tid.... (Sen om det berodde på att den tiden hade en vurpa med vet jag inte...)
Fårlov att tacka för det fina vädret ni ordnat med så bra ock...
Det där med ont i benen är ju bara för otränade småpajkar..
Fast Maccan, de där med ont i benen... e de bra elle dåli de??
Je wal ha´ne...
Ni e ju för fina ni... värste helgen när det gäller ganska många olika kategorier... Ni skulle gett mig några varv till på banan där så hade jag nog kunnat kanske med riktig tur kommit ner till eran sämsta tid.... (Sen om det berodde på att den tiden hade en vurpa med vet jag inte...)
Fårlov att tacka för det fina vädret ni ordnat med så bra ock...
Det där med ont i benen är ju bara för otränade småpajkar..
Fast Maccan, de där med ont i benen... e de bra elle dåli de??
Je wal ha´ne...
VILKEN KANON TRÄFF! Ja de va helt klart långt över mina förväntningar vad gäller de mästa. Att de kom så många till en skoterträff va rätt oväntat för mej i alla fall. Detta är första träffen som vi genomfört men långt ifrån sista. Kul att ni från södern kom upp och fick känna på lite "norrlandsdrag".
Jojken Racing
Måste bara instämma i alla grattis och ha den äran !!!!!!!!! Det var riktigt roligt att komma upp till er i Ume` och passar ni er inte så kommer vi tillbaks !
Ett stort tack till alla som gladeligen lånade ut skotrar till höger och vänster...... och Jojken för en go åktur till grillplatsen... och Nymans, jag ska rekomendera det hotellet till alla jag känner.
Ett stort tack till alla som gladeligen lånade ut skotrar till höger och vänster...... och Jojken för en go åktur till grillplatsen... och Nymans, jag ska rekomendera det hotellet till alla jag känner.
Håller mig till ytterligheterna - Land Rover Discovery / PWR Seven
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Wackt skrev:Måste bara instämma i alla grattis och ha den äran !!!!!!!!! Det var riktigt roligt att komma upp till er i Ume` och passar ni er inte så kommer vi tillbaks !
Per, gör inte de, blir så många att tolka åt o en massa sånt... Men om ni 4;a kommer igen, ta me er nå STOCH så att de blir lite bättre nivå på skämten...
Fast de va ju Mackan som stod för dom...
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72