Bur ska jag försöka skaffa in snart oxå. Men nu gäller det alltså väghållning och bromsar....
Frågor:
1) Räcker Green stuff/shit till min bil, den kommer köras så mycket konbana och bana som möjligt under sommaren (Ando har predikat, och man måste erkänna att konbana var sketasköj), men samtidigt på vägen, som röjarbil.

Eller ska jag gå på overkill, och spara och skaffa nåt brembo liknande grejor. (jag kan ju inte bromsar, men vet att greenstuff är till för tuff gata....och red stuff är lite mer bana, och brembo kanske sitter på EVO VI)
2) Dämpare, resp. fjädrar. Bilen ska enl. alla regler vara låg och någorlunda stum. Då går det fort har jag hört. Vilka dämpare är bra och vilka inte? Och sist men inte minst, vilka borde jag ha...jag har lättat och donat, (finns inte mycket att lätta), så jag borde vara nere på en 1050kg cirka nu...men säg att när jag är klar, så är jag på 970-1000kg. (kanske)
Jag antar att effekten kommer hamna runt 150-160hk. Om jag nu fixar en turbomotor. Kan ju slänga in S-kam i b20'n annars...

Förresten. Blir det typbes. eller reg. bes. utan baksäte, dragkrok, och med bur?..får man ha 6punktsbälte på bes.?....eller måste 3punktarn sitta kvar?
/// En som längtar till sommaren.
För övrigt så börjar karossen, utseénde mässigt vara färdig för lack snart. Ska försöka få tag på en bur först bara...=)
Växellåda till b21ET, b23ET, b230ET, funkar det med m40? annars får jag springa och fixa en m46...eller m47..
Tack på förhand.