Skoterbacktävling i Lycksele
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hej ba....!!!
Då var det dags o posta mitt första inlägg....!!
He verkar vara en del skoteråkare på forumet
Själv så har jag kört skoter väldigt lite men måste endå säga att det e nog det roligaste man kan göra på vintern.
Har köpt min första skoter...så i vinter blir det nog att köra en hel del, o nån resa te fjällen blir det nog oxå om man kan "lura" med sig ett gäng, he blir ju mkt roligare då!!
Försökte skicka med en bild men vet ej hur man gör....grrr!!
Så ifall det e några ifrån Ume traktem som vill ut o rejsa o vinna kan ni ju höra utav er te lilla jag
He verkar vara en del skoteråkare på forumet
Själv så har jag kört skoter väldigt lite men måste endå säga att det e nog det roligaste man kan göra på vintern.
Har köpt min första skoter...så i vinter blir det nog att köra en hel del, o nån resa te fjällen blir det nog oxå om man kan "lura" med sig ett gäng, he blir ju mkt roligare då!!
Försökte skicka med en bild men vet ej hur man gör....grrr!!
Så ifall det e några ifrån Ume traktem som vill ut o rejsa o vinna kan ni ju höra utav er te lilla jag
-
- Megapostare!
- Kontakt:
ja, det börjar iallafall vara slut på denna vecka snart och för att man ska lite koll vilka som ska med, iallafall åka med mig så skriv ett meddelande här under, alt. icq:a eller ring mig på 070-3153826.
zleepy, är du frisk nu?
zleepy, är du frisk nu?
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Ruggit fegt o stanna hemma för att åka på en crossbana helt själv, jag bad ikväll på cellgruppen att de skulle vara nåt arrangemang så ni följer med till L-sele istället!Audi Filip skrev:Jag kommer inte att hänga med som det ser ut, skulle det bli en sista minute ändring så slår jag dig en pling!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Verkar inte som du får bönesvar! Tvivlar inte det minsta på bönesvar, men jag hoppas att du inte får det, är så sugen att köra! Lite taskigt av dig att använda bönen för att få mig att inte köra skoterTurboNicke skrev:Ruggit fegt o stanna hemma för att åka på en crossbana helt själv, jag bad ikväll på cellgruppen att de skulle vara nåt arrangemang så ni följer med till L-sele istället!Audi Filip skrev:Jag kommer inte att hänga med som det ser ut, skulle det bli en sista minute ändring så slår jag dig en pling!
Peace!
Audi Filip skrev:Verkar inte som du får bönesvar! Tvivlar inte det minsta på bönesvar, men jag hoppas att du inte får det, är så sugen att köra! Lite taskigt av dig att använda bönen för att få mig att inte köra skoter, för då kan du ju lyckasTurboNicke skrev:Ruggit fegt o stanna hemma för att åka på en crossbana helt själv, jag bad ikväll på cellgruppen att de skulle vara nåt arrangemang så ni följer med till L-sele istället!Audi Filip skrev:Jag kommer inte att hänga med som det ser ut, skulle det bli en sista minute ändring så slår jag dig en pling!
Peace!
-
- Kontakt:
hallå
Jaha...då sitter jag här hemma medans ni är i Lycksele och har trevligt Jag skulle oxå vilja vara där men men det får väl bli en annan gång
Ni får sedan berätta om det hände något roligt
Ni får sedan berätta om det hände något roligt
Gröna Faran...
-
- Kontakt:
Nyligen hemkommen från backtävlingen i Lycksele så kan jag säga följande:
Vi vet vad höghöjdsträning innebär... *flås*
Yamaha RX 1 Turbo vart tyvärr nästan den maskin man längtade mest efter. Den gick bra, wastegaten eller bypassen hur de nu ser ut kvittrade VACKERT!
Hamburgare smakade bra när man vart lite frusen! 15-19 minus grader uppskattar jag de till, lätt vind, senare på eftermiddan även lätt snöfall!
ROLIGT va de iaf!
Peace!
Vi vet vad höghöjdsträning innebär... *flås*
Yamaha RX 1 Turbo vart tyvärr nästan den maskin man längtade mest efter. Den gick bra, wastegaten eller bypassen hur de nu ser ut kvittrade VACKERT!
Hamburgare smakade bra när man vart lite frusen! 15-19 minus grader uppskattar jag de till, lätt vind, senare på eftermiddan även lätt snöfall!
ROLIGT va de iaf!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Å vi som va på crossbanan å körde hade kul vi med! Det togs en del bilder, här är någon. Kul att även Ö-vikare lyckades pallra sig upp hit för att ösa lite på banan!
Hä är man i full fart
En till!
Vokpanna (Samuel) i full kareta!
Jojken (Daniel), tyvärr sent taget kort, med tanke på att han vid det där laget har hoppat ca 18 meter.
Hä är man i full fart
En till!
Vokpanna (Samuel) i full kareta!
Jojken (Daniel), tyvärr sent taget kort, med tanke på att han vid det där laget har hoppat ca 18 meter.
Senast redigerad av 2 Fibban, redigerad totalt 18 gång.
Snyggt Fille!!Saab Filip skrev:Nu är attitude dekalerna ditsatta på skotrarna våra! Blev bra! Lär bli en hel del som undrar vad det är när vi står ett helt gäng med skotrar med dessa dekaler vid crossbanor och liknande!
Tänk att man kan göra en GUBB SKOTER så sportig
Saknade du inte dom feta kammarna när ni var i storuman?!!! Nu är det 4 plus grader och feta halkan här!! I morse testade jag transportern i djupsnön!! Körde av vägen hos grannen och klarade hans släpvagn med 1 meter, fortsate sedan rakt fram med 2:ans v, full gas utför,68 trötta kusar och slutade på vägen igen
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Ja den fick sig ju ett nytt liv Blev betydligt roligare att köra!Håcke skrev: Snyggt Fille!!
Tänk att man kan göra en GUBB SKOTER så sportig
Saknade du inte dom feta kammarna när ni var i storuman?!!! Nu är det 4 plus grader och feta halkan här!! I morse testade jag transportern i djupsnön!! Körde av vägen hos grannen och klarade hans släpvagn med 1 meter, fortsate sedan rakt fram med 2:ans v, full gas utför,68 trötta kusar och slutade på vägen igen
Men du va tur att det gick bra, är ju inte så snyggt att ha en släpvagn i framskärmen