Zemrén skrev:
Hej
Såg bilderna på Audin såg inte bra ut!
Tur att du klarade dej så pass bra (änglavakt)
Nu finns det möjlighet att skaffa ett annat bilmärke
du kanske förstår vilket
(inget ont som inte har något gott
med sig) Du har väl inte kvaddat snöskotern får man hoppas,
med tanke på skoterträffen
Zemréns
Ja, förmodligen blir det nytt bilmärke! Har funderat en hel del, men kommer inte fram till något vettigt! Jag väger för och nackdelar hit och dit!
Tex dessa bilar som jag funderat på:
* Saab 9-3 (helst Aero) - Mycke bil för pengarna, men de stackars växel lådorna rasar ju hela tiden, klarar knappt orginal hk och aktiv körning.
* Audi s4 2,2t - Lätt att få att gå hårt 4wd m.m. Men dyra som stryk när det börjar krongla, å det gör det på en så pass "gammal" bil med lite extra ös.
* BMW 328 e36 M3paket - Snygga som bara den, å tjejerna gillar ju beemer
men saknar snurra och blir därför dyra och svåra att få mer fart på!
* Volvo 850T5 - Praktisk, har ofta dragkrok, går bra. Men är ju en Volvo (inget illa menat), känns inte så kul att köpa.
* Nissan 200sx s14 - Lätta att få ur mycke effekt, snygga m.m. Men opraktiska och jag tor inte ans att det går att sätta drag på en såpdan + att det skulle se unket ut!
För övrigt är skotern hel och körs för fulla muggar! Nu är det bara det där med metervis av snö som fattas för att det ska bli kalas!
BMW Samuel skrev:
Ja det känns nästan som att de med störst dekaler skrotar bilarna oftare än andra.
Men jag vill ändå uppmana folk att ha dekaler som syns bra på sina bilar.
Det gör bilen snyggare (?) o e bra reklam för klubben.
Se till o handla på er dekaler nu!
BMW Samuel
Ja dekalerna tog jag bort direkt efter krocken, tänkte det att det är kanske bättre att lämna in en ren bil. Ser inte lika ungdommligt körd ut + att krockade attitudebilar kanske inte är den besta reklamen, även om vi medlemmar inte har lättare 'n andra att hålla oss på vägen.
Men nya dekaler blir det på nästa bil med, även om det kanske inte bli på samma sätt!