Skoterbacktävling i Lycksele
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Skoterbacktävling i Lycksele
Tänkte höra om några från Umeå-trakten har lust att samåka i bil till Lycksele nästa helg (lördagen 17 Jan) då det går en backtävling där. Är otroligt trevlig underhållning. Själv ska jag spana in lite teknik och kanske i framtiden ställa upp i nån tävling. Lite mer info finns här. Tryck på "Inbjudan Bocksliden 2004" ute i högerkanten för pdf-fil.
Man kan ju annars åka dit bara för att äta en utegrillad hamburgare från ett kapat Shell-fat.
Man kan ju annars åka dit bara för att äta en utegrillad hamburgare från ett kapat Shell-fat.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Japp jag och Jojken (Skoggshuggaren) är med på om det inte blir så att vi drar till fjälls till helgen för att lufta skotrarna i all snö som fallit! Det har ju lyckats falla 70cm på ett dygn!!! Vi va förresten ut och körde på skotercrossbanan i dag! Så kul, nu är det bara dax att kämpa på så man kommer i gång å slutar fega och börjar sattsa till 100%
-
- Kontakt:
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Låter som det blir full bil. Golfen kommer gå och blir vi fler än 5 så hoppas jag att någon mer kan ta bil. Annars så bryr jag mig inte om att ta bort lastgallret som sitter i just nu och så stuvas ni in där bak.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Kona Kahuna -03
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
-
- Megapostare!
- Kontakt:
första start är 11.00, innan det är det träning. men vi få väl se till så vi är där några minuter innan tävlingen drar igång. om vi siktar på 9 från Umeå så borde vi ju hinna hur dåligt väglaget än är. och då har vi även lite extra tilltaget med tid så en del är tillåtna att vara försenade.
Men svågern din bor väl åt andra hållet från Lycksele, Nicke? Fast han kanske inte var aspirant på en bilplats.
Men svågern din bor väl åt andra hållet från Lycksele, Nicke? Fast han kanske inte var aspirant på en bilplats.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Kona Kahuna -03
-
- Kontakt:
Jag kommer nog köra en bil själv! Han kommer vara hemma o hugga ner skog under lördagen! Sen får man väl hålla kontakten, han åker antingen buss eller får skjuts sen till Lycksele... För att åka sen åka med mig hem till Holmsund!
Så, min bilplats lämnas!
Peace!
Så, min bilplats lämnas!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Ja jag och Jojken kommer inte åka till fjällen och åka skoter iaf! MEn grejjen är att jag är så sugen att vara hemma här i Umeå å kuska varv på varv på varv på varv (ja ni fattar) på crossbanan! Tror nog att Jojken med e sugen på det! Men det visar sig, det e ju inte helg en på ett tag! Å så kanske det blir bilköp i helgen me om man har tur
Är bara tvungen att visa hur det kan se ut när man tappar ner en mutter som man bara måste ha under hala motorn!! Vi lyffte skotern så den va nästan upp och ner och försökte skaka på den, å det är iunte så lätt med en sak som väger runt 225kg!! Å lampan, ja det är nog den mest elsäkra av alla verkstadslapor som man kan hitta!
På bilden, är det Oskar från Finspång(Vänster) och Daniel "Jojken" Landström från Umeå.
På bilden, är det Oskar från Finspång(Vänster) och Daniel "Jojken" Landström från Umeå.
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Ja, eller så häktar vi på ett släp så får du med skotern till Lyxele. är många i publiken som åker skoter dit. Så lastar vi av skotern 100 m från banan så säger du att du har åkt från Umeå. O det är ju sant.Audi Filip skrev:Ja jag och Jojken kommer inte åka till fjällen och åka skoter iaf! MEn grejjen är att jag är så sugen att vara hemma här i Umeå å kuska varv på varv på varv på varv (ja ni fattar) på crossbanan! Tror nog att Jojken med e sugen på det! Men det visar sig, det e ju inte helg en på ett tag! Å så kanske det blir bilköp i helgen me om man har tur
Nä, nu ska jag sova.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Kona Kahuna -03