SonyEricsson T310
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
SonyEricsson T310
Färgskärm + div annan lull-lull.
Fungerar bra, uppgradera programvara. Kvitto finns på inköp i sommras, garanti finns Råkade spräcka glaset till displayen i dag så jag blev lite trött på den...
Bild finns i denna annons OBS EJ MIN ANNONS!!!!
http://www2.blocket.se/view/1869629.htm?c=1
Pris: Bud!
Fungerar bra, uppgradera programvara. Kvitto finns på inköp i sommras, garanti finns Råkade spräcka glaset till displayen i dag så jag blev lite trött på den...
Bild finns i denna annons OBS EJ MIN ANNONS!!!!
http://www2.blocket.se/view/1869629.htm?c=1
Senast redigerad av 3 Maccan, redigerad totalt 30 gång.
Re: SonyEricsson 310
10 kronor och en dubbeldajm, eller japp...Maccan skrev:Färgskärm + div annan lull-lull.
Fungerar bra, uppgradera programvara. Kvitto finns på inköp. Råkade spräcka glaset till displayen i dag så jag blev lite trött på den...
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
jo, det kan du få oxå då!Maccan skrev:Ingen kram???
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
gör du så.. bara du blir nöjd såMaccan skrev:Nä men för 1000 spänn har man en fin-fin mobil som funkar kanon. Men jag tror jag ska köra över den med bilen, med vilje, istället. För här verkar man ju inte få några seriösa spekullanter...

[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Har en kompis som har en sån där, han spräckte glaset när han hade den i fickan, på en stillasittande ungdomsamling. Den var hel när han satte sig och efter var den kaputt. Telia (där han hade köpt den) förklarade att de kunde bli så om man hade den i fickan
Sprack din med ungefär på mitten lodrätt?

Sprack din med ungefär på mitten lodrätt?
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
hep.. inte då.. Har iaf för mig de var telia.. kanske inte helt säker.. men nån ny fick han inte..Ando skrev:Var ska man ha den om inte i fickan? I bilen?Ivarsch skrev:Telia (där han hade köpt den) förklarade att de kunde bli så om man hade den i fickan![]()
![]()
Fick han en ny då?

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03