Volvo 244Tic -84 med skuren motor
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Volvo 244Tic -84 med skuren motor
Skuren motor, men vet inte var i motorn, har inte kollat. (Grisen i säcken)
B21et, IC från 740tic, 3"avgas, portad 405topp, A-kam, uppskruvat K-jet, Separat vevhusventilation, laddar 0.9bar (laddade )
Bilen gick mycket bra, så för den som vill fixa den för att ha en rolig busbil, eller bara plocka delar till ett annat projekt är den kalas!
Ge mig ett bud på bilen. Riktpris 2000:-
B21et, IC från 740tic, 3"avgas, portad 405topp, A-kam, uppskruvat K-jet, Separat vevhusventilation, laddar 0.9bar (laddade )
Bilen gick mycket bra, så för den som vill fixa den för att ha en rolig busbil, eller bara plocka delar till ett annat projekt är den kalas!
Ge mig ett bud på bilen. Riktpris 2000:-
Räkna med en ny bottendel till en b21et, men sen kan det ju även vara andra smårylar, men det lär inte kosta många kronor att fixa för den händige! Å det är ju du Fredrik!Flate skrev:Jag är grymt sugen, men då är det så att jag inte har så mycket garage att skruva i, samt att det skulle vara roligt att veta ungefär vad som är fel men men det var ju ett schysst pris iaf..
200!!Wrathis skrev:de ä lungt jag kan ta den för en 100:-
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
-
- Normal postare
Intercooler
jAG KAN KÖPA iNTERCOOLERN AV DIG.
Fredrik Melander / Piteå
Fredrik Melander / Piteå
Re: Intercooler
Köp Ic,n för 2000:- så får du bilen på köpet!931Melander skrev:jAG KAN KÖPA iNTERCOOLERN AV DIG.
Fredrik Melander / Piteå
Snakade för övrigt med den nya ägaren Reine Westin som även han är medlemm i klubben (och det är ju kul, för då får man se den på träffarna). Iaf, han hade ju sparkat igång den, hade visst skurit på ett vevstakslager. Men en ny motor skulle nog sättas i och trimm delarna fårn denna motor monteras på den.! Kommer bli kalas!!