Z3 skrev:Hoppas verkligen att det här forumet håller mycket högre nivå än den på JRC. I mitt stilla sinne så undrar jag ... varför ska det vara nödvändigt att ge taskiga kommentarer ??? vad har jag gjort ???
Tack BMW Samuel för ditt inlägg ovan
Porsche Daniel, jag tror jag kommer ihåg det
Sant .... det räcker många gånger att VETA att hk finns under huven, och visst utnyttjar jag dom ibland oxå .
Det sticker ofta i andras ögon när man har en fin bil.... se det som avundsjuka. dom är avundsjuka för att du kör en riktigt fräsch z3...
Desto mer hästar man har under huven desto lungnare kör man...... jag tar det mycket lungnare när jag kör en motorstarkare bil.... (förutom typ på bana där man får köra hårdare)
Z3 skrev:Hoppas verkligen att det här forumet håller mycket högre nivå än den på JRC. I mitt stilla sinne så undrar jag ... varför ska det vara nödvändigt att ge taskiga kommentarer ??? vad har jag gjort ???
alltså det var ett skämt, inget illa menat. sorry-.. men jag ska nog hålla tyst hädanefter.... hepåre!
Ivarsch skrev:Ja de får jag hoppas.. Annars förstår jag inte nyttan med de 231 ponnissarna?? Finns det nån sån så kan väl nån förklara det för mig som isåfall! (se reservation nedan)
Bara känslan av att man har gott med pulver kan vara tillräckligt.
Och Julia, ryck upp dig lite.
Z3 skrev:
Porsche Daniel Har du och jag "räjsat" ? hade du en svart BMW då ?
Nej vit M3E30. Det var utanför MAX jordbron. Frågan är om det var ett rejs igentligen Jag körde om dig väldigt fort i allfall... Det var trevligt. Men sånt gör jag inte längre.
Jo det gör jag...
jag är så uppryckt man bara kan vara!! Livet leker, fåglarna kvittar, bilen går som den ska, jag är lyckligt kär och så vidare... så nog är jag uppryckt!!
men det var ju inte det tråden handlade om.... så back to buissnes.... eller hur det schööön det stavas....
Jag tycker inte att man ska gå omkring o va avis på varann, detta blir bara jobbit! Vi ska hellre lära oss att uppskatta de vi har själva! Våra egna bilar! Jag tycker min 900S rockar... ibland iaf...
Men alla är SÅÅÅ välkommen!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
alltså det var ett skämt, inget illa menat. sorry-.. men jag ska nog hålla tyst hädanefter.... hepåre!
Ok, ingen fara det är lugnt. Har haft lite tråkiga erfarenheter med JRC så det var därför det kändes lite olustigt.
Ok, ingen fara det är lugnt. Har haft lite tråkiga erfarenheter med JRC så det var därför det kändes lite olustigt.
Vi ska alla vara vänner tycker jag ....
" Ett vänligt ord är som en vårdag"
okej... men snacka inte skit om JRC bara... de är så snälla innerst inne....
Ett litet tips, man kan radera den text inom qoute:en som inte är aktuell så blir det inte så mycket upprepad text hela tiden. Så att man bara
"qoutar" det senaste inlägget så att säga.
Detta va inget påhopp på dig Z3 bara för att mitt inläg hamnade efter ditt, utan detta gäller ju alla.
Annars är det bra.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
JAC skrev:fast det kunde ju komma lite tjejer i 16-års åldern också...
Haha, så du vill ha med tjejer i 16år åldern Ja varför inte, alla är ju välkommna! Kul med biltokiga tjejer, det kryllar ju inte direkt av dom.
Så välkommna
det är väl inget fel på dom!? jag vill ha tjejer i min ålder här också! (jag är 16 år alltså...)
TurboNicke skrev:Asså ursäkta, jag kanske är dum eller nåt men vad är JRC??
JRC=Jönköpings Racing Club
det är "därifrån" jag lärt mig tycka om bilar (jag har alltid tyckt om dom, men det har blivit mer allvar med dom sen min syster var ihop med kassören där )
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
TurboNicke skrev:Asså ursäkta, jag kanske är dum eller nåt men vad är JRC??
Peace!
Jönköping racing club www.jrc.nu
De ska väl försöka hålla i lite lagliga streetracearrangemang i jönköpingstrakten, har inte blivit så mycket av ännu men de kanske kommer.