Nu finns det lite bilder på nya Volvo v50 på http://www.volvocars.se . Själv är jag mer intresserad av nya Volvo s40 T5 med sportpaket och vinge. Ser riktigt bra ut tillsammans med den raka linjen längs sidan.
O nu har även aftonbladet hunnit få upp lite info på sin hemsida.
Redbeard skrev:Själv är jag mer intresserad av nya Volvo s40 T5 med sportpaket och vinge.
En sån höll jag på att köra in i häromdan!
Det gick så långsamt när han accelererade att jag nästan körde in i baken på honom
Det var inte riktigt så det gick till, men det var nära ändå
så är det när man kör bmw ando!
Ja kika runt lite där på volvosidan o det såg ju inte så illa ut.. ser ju ut som en volvo.. får väl ta o försöka provköra den när den väl kommer så man vet lite mer..
Lotus Samuel skrev:Jag skulle faktiskt kunna tänkta mig en ny S40D5 4-hjulsdriven. Men det kommar aldrig att tillverkas
Fast S40T5 4hjulsdriven är nog inte så dum heller. Men diesel är ju ändå diesel. Det är något med en diesel som jag upplever väldigt manligt. Är det dessutom 4wd så gör ju inte det saken sämre.
Kona Kahuna -03
första tanken som slog mig var att de är något, som jag inte kan sätta fingret på iofs, som gör att den påminner om en Mondeo. Tror de är själva huvudformen på bilen som gör det.