hej alla,, ny här
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Snubben som nästan bara läser
hej alla,, ny här
jaha då har jag hittat detta forumet med ,,, läste om er i bilsport o tycker ni verkar bra.. funderar på att bli medlem ,, jag är dock inte kristen ,, är detta ett krav? ,,
mvh Roger skövde ..
242Turbo_81
mvh Roger skövde ..
242Turbo_81
Hej! välkommen välkommen, in i gemenskapen. alltid kul med lite nytt folk.
vad jag vet så är det inget krav att vara kristen. men det kan ju vara bra om du är redo att acceptera att vi kanske te.x. ber en bön på träffarna osv.
får hoppas att man ser dig på nån träff med då.
vad jag vet så är det inget krav att vara kristen. men det kan ju vara bra om du är redo att acceptera att vi kanske te.x. ber en bön på träffarna osv.
får hoppas att man ser dig på nån träff med då.

[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: hej alla,, ny här
Hej och välkommen!turboroger skrev:jaha då har jag hittat detta forumet med ,,, läste om er i bilsport o tycker ni verkar bra.. funderar på att bli medlem ,, jag är dock inte kristen ,, är detta ett krav? ,,
mvh Roger skövde ..
242Turbo_81
Det är inga krav på att vara kristen på något sätt! Man behöver inte ens ha en bil, mc, gräsklippare eller nåt annat motordrivet för att vara med. Det räcker med att vara motorintresserad och vem är inte det?

Skövde... Det får mig att tänka på min tid på Hasslum. Kemdräkt och 35 gradig värme. Det var tider det.

Hoppas att vi syns på nån av träffarna i sommar!

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
Hej Roger!turboroger skrev:jaha då har jag hittat detta forumet med ,,, läste om er i bilsport o tycker ni verkar bra.. funderar på att bli medlem ,, jag är dock inte kristen ,, är detta ett krav? ,,
Välkommen hit!
Jag tycker vi har en bra klubb med gott folk och en go stäming på träffarna, så du gör rätt om du blir medlem!

Så här kul har jag det i alla fall!

http://attitude.mine.nu/bilder/danne/ur ... G0790.html
Var det tröstpris?Anders Toll skrev:Hej Roger!turboroger skrev:jaha då har jag hittat detta forumet med ,,, läste om er i bilsport o tycker ni verkar bra.. funderar på att bli medlem ,, jag är dock inte kristen ,, är detta ett krav? ,,
Välkommen hit!
Jag tycker vi har en bra klubb med gott folk och en go stäming på träffarna, så du gör rätt om du blir medlem!
Så här kul har jag det i alla fall!
http://attitude.mine.nu/bilder/danne/ur ... G0790.html

Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Legend!
Duh. Det är en fejkad bild.Ando skrev:Var det tröstpris?![]()

(Så här lite offtopic... )
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Skövde, då är du inte så långt ifrån mina hemtrakter. Välkommen förresten!
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com
Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?
http://www.ekeroos.se
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com
Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?
http://www.ekeroos.se
-
- Legend!
- Kontakt:
Hej o välkommen i klubben.Z3 skrev:Min Z3 är den nya modellen och jag har kromade gälar :) Och jag håller givetvis med dig att ALLA Z3 modeller är snygga :)
Vilken färg har du på Z3an? Några andra kännetecken? Så man känner igen den på stan menar jag :)
(Jag kör Z3 M Coupé i Jkpg)
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Hej BMW Samuel !BMW Samuel skrev:Hej o välkommen i klubben.Z3 skrev:Min Z3 är den nya modellen och jag har kromade gälarOch jag håller givetvis med dig att ALLA Z3 modeller är snygga
Vilken färg har du på Z3an? Några andra kännetecken? Så man känner igen den på stan menar jag
(Jag kör Z3 M Coupé i Jkpg)
Jag tror jag har sett dig och din Z3 M Coupé

Du har nog haft tur om du sett min eft jag inte haft den så länge. Men det kan ha hänt. Nu sover den till mars iallafall.Z3 skrev: Hej BMW Samuel !
Jag tror jag har sett dig och din Z3 M Coupé :) Min är bostongrönmetallic med beige cab .
Den enda bostongröna 3.0an jag sett i stan hade nåt kvinnligt bakom ratten...
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt: