Hjälp!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hjälp!!
Behöver hjälp i bön. Mina vänner krockade igår utanför Värnamo, dom fördes till sjukhuset men fick komma hem igår kväll. Nu har en av tjejerna fått hämtas med ambulans efter att hon kolapsat hemma. Snälla hjälp mig att be för henne.
MVH
Viktor
MVH
Viktor
Viktor Rommedahl
Jag önskar inte se fler trimmade bilar. Jag vill se fler trimmade människor!
Tack för allt! Hon har fått komma hem nu, hälsade på henne igår. Otroligt att det gått som det gått. Det kan vi bara tacka Jesus för. Det värsta som hände var att en tjej fick hjärnskakning. Alla är nu hemma och mår otroligt bra för att ha varit med om denna smäll. Så jag är väldigt tacksam till er som har bett. Det har känts berättade Lisa igår. Så, tack så mycket.
Tack Jesus
Tack Jesus
Viktor Rommedahl
Gud hör bön!
Slog själv i skallen för 3år sen ,fick 3 inre blödningar i hjärnan.
Enl. läkarna skulle jag inte bli återställd eller ens känna igen familjen,men våra kompisar och vänner bad för mig och miraklet skedde Lämnade lasaretter efter 14dagar och läkarna intygade att det skett ett mirakel!
Är nu nästan helt återställd utan några större men!
Det är kraft i bön!!!!
Kaj
Slog själv i skallen för 3år sen ,fick 3 inre blödningar i hjärnan.
Enl. läkarna skulle jag inte bli återställd eller ens känna igen familjen,men våra kompisar och vänner bad för mig och miraklet skedde Lämnade lasaretter efter 14dagar och läkarna intygade att det skett ett mirakel!
Är nu nästan helt återställd utan några större men!
Det är kraft i bön!!!!
Kaj
min pastor och hennes vänner bad för en som skulle operaras för att han/hon hade ett för kort ben. dom satt och bad med honom. när han/hon kom till sjukhuset behövde dom inte operera honom/henne för att benet var tillräckligt långt!
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.