Kan det inte va så att det är alldeles för många som är så galna i datorer styling mm?? (sånt som inte platsar på teknik-sidan) men inte vet eller kan något alls om teknik
Ja, ja! Men alla skriver ju om allt på denna sidan i alla fall.
Personligen så tycker jag att det räcker med ett forum.
Fast det är ju min personliga åsikt.
Alla har ju rätt till en åsikt...
Personligen tycker jag att det blir väldigt grötigt med allting i samma forum, och eftersom det är jag som administrerar forumet så....
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
På ett sätt är det kul att allt hamnar på samma ställe, men om det finns ett forum för teknik så ska man utnyttja det... Kanske skulle skaffa ett forum till varje bilmärke DANNE så blir det ännu mindre rörigt.
On 2002-01-15 11:22, BMW Samuel wrote:
Kan va så att det är alldeles fö många bmw-ägare här som inte har problem med bilarna att diskutera ha ha kul kul. eller nja..
Vet inte, men jag tycker att vi kan la ta upp lite intressanta ämnen o beta av. Kom på nåt o skriv det där så ska vi nog gå loss på det!
jag vet en BMW ägare som har diskuterat TVÅ BMWars problem med en anonym månsarpsmeckare....=)
Emil,
Jag e rädd att han menar mej..
Med tanke på mitt första inlägg i denna tråden och att jag nyss hade problem med två av mina BMW's (bmw:sar eller va det nu heter i plural) samtidigt. Nu är det lite bättre... men inte bra, än.
Men som sagt.... de är gamla, och framförallt har de gått långt...