Får antagligen sålt civicen i helgen så då är jag på jakt efter vinterbil. Gärna typ en volvo 340/360 eller rwd. Awd går ju också bra men kanske är lite svårt att få tag i denna prisklass. Fwd fungerar också.
pris helst under 5000kr beror på vad det är för bil.
BOB skrev:Får antagligen sålt civicen i helgen så då är jag på jakt efter vinterbil. Gärna typ en volvo 340/360 eller rwd. Awd går ju också bra men kanske är lite svårt att få tag i denna prisklass. Fwd fungerar också.
Hm du vill ha antingen rwd, awd men fwd går oxå bra
Beslutsångest
BOB skrev:Får antagligen sålt civicen i helgen så då är jag på jakt efter vinterbil. Gärna typ en volvo 340/360 eller rwd. Awd går ju också bra men kanske är lite svårt att få tag i denna prisklass. Fwd fungerar också.
Hm du vill ha antingen rwd, awd men fwd går oxå bra
Beslutsångest
Den finns i Eskilstuna och förut har dom begärt 5.500:-
Den finns här på till salu sidan, så du kan titta på den själv.
Hör av dig igen om du undrar nåt.
Mathias1 skrev:Den finns i Eskilstuna och förut har dom begärt 5.500:-
Den finns här på till salu sidan, så du kan titta på den själv.
Hör av dig igen om du undrar nåt.
en peugot 205... det var ett tändningsfel på den så den hade stått ett halvår och den starade inte sa killen jag köpte den av.... när jag kom dit så kör jag på startmotorn en halvminut sen startar den och har gått sen dess..... och han sa att jag fick köpa den för det priset ändå...... besiktigad och skattad ett lite tag till har knapt varit körd sen förra besiktningen.... alufälgar och i ett skapligt skick....