Ja skall plåga min Subaru nu i vinter!
Har fina 16" Alu fäljar med dubbdäck..
Skall skaffa mig en is-skrapa det är så svårt att se ut anars!
Läntar efter snö!!!!!!!!
Vem behöver "NOS"...
När den "HELIGE ANDEN" fins!!!
Jag (frun) ska fortsätta att köra överladdat även i vinter.
Krängde på vinterdäcken på mina gamla 15"alu-fälgar, frun tyckte att dom var snyggare än mina areofälgar.
Hoppas även att jag får ner volvon på hjulen innan snön kommer.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Köpte mig en fin liten nissan micra för 800kr att köra som vinterbil. Satte på vinterdäck direkt (helt nya), ställde in extraljusen (som följde med) bytte vattenpumpen som var trasig, krängde dit en ny kamrem. Sen börjades det med dekaler, nu sitter en 18cm hög framrutestreamer med attitudemärke och sen har jag beställt flamesklistermärken idag som ska sättas efter sidorna. Har skaffat mig en 240 frontspoiler (r-sport) gratis från skroten som ska moddas för att passa på micran... bilder kommer snart..
Då var mina 3 Bosch Big Knick dit monterade! Lagom till bilorienteringen på lördag, problemet då är väl bara att de inte kommer vara mörkt. surt nog...
Snart blir de Volvo 240GLT, eftersom man inte har nån motorvärmare i Snaabeln...
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Det blir Alfa 164:an ännu en vinter. Den är utrustad med det mesta för vinterkörning utom extraljus eftersom man inte hinner slå på dem förrän man får möte. Sista vintern jag hade dem monterade använde jag dem 12 minuter. Då klarar man sig utan.
Har eventuellt en Alfa GTV6 på gång, den skulle få tjäna som lekbil i vinter, vi får se.
NZORIKKO skrev:...utom extraljus eftersom man inte hinner slå på dem förrän man får möte. Sista vintern jag hade dem monterade använde jag dem 12 minuter. Då klarar man sig utan.
I Umeå?????
Kunde förstå de om du bodde i Stockhom, men i Umeå!?!
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Kunde förstå de om du bodde i Stockhom, men i Umeå!?!
Kör han bara runt inne i stan förstår jag honom, men så fort man tar en sväng utanför stan går det inte att vara utan extraljusen...
Jag fick en snöskyffel av min kära far förra julen, han sa att jag skulle ha den när jag körde av vägen, så det ligger i bilen nu =)
(jag har dock hållit mej på vägen än så länge... men ikväll sladdade jag bort en av mina fina orginalhjulsidor i plåt... illa...)