Bilorientering Härnösand 25,26/10
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Bilorientering Härnösand 25,26/10
Hej!
Nu har vi nöjet at meddela att ni är välkommna på Bilorientering utanför Härnösand den 25-26 Oktober. Vi sammlas på Pingstkyrkan i Stigsjö ungefär 2 mil utanför Härnösand klockan 13:00.(Karta kommer senare)
Lördag
* Bilorientering med ett antal olika stationer av olika de slag. En station är grillning där vi säljer korv, dricka & lite godis till självkostnads pris.
* 19:00 Samling i Timrå Pingstkyrka. LP Ung är där & har möte.
* Bilfilm & lite annat smått & gott på Pingstkyrkan i Stigsjö.
* Övernattning i Pingstkyrkan Stigsjö (dusch finns ej )
Söndag
*Morgon samling.
Har ni frågor så maila till mathias@wiklander.nu eller ring 070-931 24 08.
Skulle även vilja få reda på ungefär hur många som kommer så ni kan ju maila till mathias@wiklander.nu och meddela mig.
Nu har vi nöjet at meddela att ni är välkommna på Bilorientering utanför Härnösand den 25-26 Oktober. Vi sammlas på Pingstkyrkan i Stigsjö ungefär 2 mil utanför Härnösand klockan 13:00.(Karta kommer senare)
Lördag
* Bilorientering med ett antal olika stationer av olika de slag. En station är grillning där vi säljer korv, dricka & lite godis till självkostnads pris.
* 19:00 Samling i Timrå Pingstkyrka. LP Ung är där & har möte.
* Bilfilm & lite annat smått & gott på Pingstkyrkan i Stigsjö.
* Övernattning i Pingstkyrkan Stigsjö (dusch finns ej )
Söndag
*Morgon samling.
Har ni frågor så maila till mathias@wiklander.nu eller ring 070-931 24 08.
Skulle även vilja få reda på ungefär hur många som kommer så ni kan ju maila till mathias@wiklander.nu och meddela mig.
Kia Ceed 1.6 CRDI 2008
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965
Polaris 700 SKS Cross Country 2003
Ockelbo 600
Örnvik 415 Johnsson 6hk
Mathias (Eastbay)
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965
Ockelbo 600
Örnvik 415 Johnsson 6hk
Mathias (Eastbay)
Synd att det blev den helgen för då har jag tenta på lördagen och sen en tenta till tisdagen efter, men men ha så roligt därnere... och kör hårt hehe , men jag tror inte att jag skulle haft råd att fara vilket fall som helst, fick lov att köpa en ny vattenpump och kamrem till min micra så den står kvar hemma i övik och jag måste ner och hämta den till helgen ..
/Fredrik A
tjao, ja tänkte ju åxå kunna komma men ja tror icket de blir me swiften... den håller inte dit skulle ja gissa på.. just nu är de ofrivillig semestergas å de känns som man är ännu farligare i trafiken nu än innan...
få se om ja kommer ändå, om de finns nån trevlig själ i umeå kanske som kan hämta mig... (fille eller kanske turbonicke kan ju känna sig extra träffade)
chipp å hoy!
få se om ja kommer ändå, om de finns nån trevlig själ i umeå kanske som kan hämta mig... (fille eller kanske turbonicke kan ju känna sig extra träffade)
chipp å hoy!
BMW 325i coupé E36 -92
Tommy, du kunde gärna få åkt med mig ner, men jag kommer att åka ner tidigare, å hem senare! Ska passa på att hälsa på föräldrarna å så! Men nicke e säkert glad för sälskap! Annars så får du ta mor å fars BMW tyck ja!Dräparn skrev: få se om ja kommer ändå, om de finns nån trevlig själ i umeå kanske som kan hämta mig... (fille eller kanske turbonicke kan ju känna sig extra träffade)
-
- Megapostare!
- Kontakt:
nu börjar det närma sig.
jag kommer tyvärr inte att stanna till på söndagen. åker hem på lördag kväll (natt?). Är ju Skoterns dag(ar) den helgen, så jag får inte missa söndagens begivenheter som skoternasarna runt Umeå hittar på.
jag kommer tyvärr inte att stanna till på söndagen. åker hem på lördag kväll (natt?). Är ju Skoterns dag(ar) den helgen, så jag får inte missa söndagens begivenheter som skoternasarna runt Umeå hittar på.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
duu rune.. inte ska vi kanske samåka ner? jag har inte tid att vara tills sönda heller? du kanske har fullt i bilen lr vill du åka audi? tror syrran va lite sugen på hänga me åxå.. =)Redbeard skrev:nu börjar det närma sig.
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Blir bara gumman o mig så nog kan vi samåka. Frågan är om vi ska åka billigt eller tufft.K-Mart skrev:duu rune.. inte ska vi kanske samåka ner? jag har inte tid att vara tills sönda heller? du kanske har fullt i bilen lr vill du åka audi? tror syrran va lite sugen på hänga me åxå.. =)Redbeard skrev:nu börjar det närma sig.
Välj du, för mig går det bra vilket som.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Kona Kahuna -03
ok men du jag ska nog ändå sätta dit mina dekaler å hämta dem av samuel så de är kanske lika bra att ja kör då? å förmodligen så lär ja inte vara ensam om å köra.. vill no ha lite hjälp skulle ja tro om ja blir trött =)Redbeard skrev:Blir bara gumman o mig så nog kan vi samåka. Frågan är om vi ska åka billigt eller tufft.
när ska vi åka på lörda då? å har ni nån tid å passa hem?
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Jag fortsätter konversationen med ICQ.K-Mart skrev:ok men du jag ska nog ändå sätta dit mina dekaler å hämta dem av samuel så de är kanske lika bra att ja kör då? å förmodligen så lär ja inte vara ensam om å köra.. vill no ha lite hjälp skulle ja tro om ja blir trött =)Redbeard skrev:Blir bara gumman o mig så nog kan vi samåka. Frågan är om vi ska åka billigt eller tufft.
när ska vi åka på lörda då? å har ni nån tid å passa hem?
Eastbay: Visst är det bäst att svänga av i Älandsbro om man kommer norrifrån på E4:an? Härnösand måste bli en omväg.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Kona Kahuna -03
Ja det stämmer, men dom vägarna kan vara lite leriga nu efter allt snöande.Redbeard skrev:Eastbay: Visst är det bäst att svänga av i Älandsbro om man kommer norrifrån på E4:an? Härnösand måste bli en omväg.
Kommer man norrifrån på E4:an mot härnösand så svängerman strax efter äladsbro. Det är 50 genom äladsbro & kanske 300-500 meter efter att det blivit 70 så finns det en korsning med en liten refug till vänster sväng av där. Det är en krokig liten mysig väg som slingrar sig över mote "Stigsjövägen" som vi säger här. Då ni kommer fram till en korsande väg så sväng höger & då kan det vara typ 1 mil till Pingstkyrkan i Stigsjö. Det är en ganska stor ljusgrön byggnad på höger sida i början på en utförsbacke. Strax efter ett par 70 skyltar.
Kommer man söderifrån på E4:an så kan man svänga av i Antjärn. Jag tror att det står Antjärn på en skyllt där. MEn annars så finns det en kamping på högersida just vid den korsningen & där svänger man vänster. Kör tills vägen tar slut. Då svänger man vänster igen & kör knappa milen till Pingstkyrkan i Stigsjö. Det är en ganska stor ljusgrön byggnad på höger sida i början på en utförsbacke. Strax efter ett par 70 skyltar.
Har ni frågor så hör av er.
Kia Ceed 1.6 CRDI 2008
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965
Ockelbo 600
Örnvik 415 Johnsson 6hk
Mathias (Eastbay)
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965