Kan man säga annat än LYCKA???
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Håller med dig LITE Wookis men fortfarande så är de även skönt att ha en bil som inte lever om som sju svåra...
Jag tycker att du BÅDE ska chipa och styla Stefan! Dom går att göra snygga Passaterna (lät konstigt de där)...
PEACE EVERYBODY!!!
Jag tycker att du BÅDE ska chipa och styla Stefan! Dom går att göra snygga Passaterna (lät konstigt de där)...
PEACE EVERYBODY!!!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Det finns ju en aspekt på det där med att låta som inte framkommit här. Vid körning på motorbana får fordon inte låta högre än 95 dB vid stillastående vid 4500 varv, mätt 45 graders vinkel snett bakom fordonet, fordonet får inte heller låta högre än 100 dB vid förbifart vid mätning från tex depån. Det senare klarar min bil knappt (98dB). Vid denna mätning kommer insugsljud, däcksljud eller annat komplettera avgasljudet. Miljökontoret på resp. kommun har rätt att göra oanmälda mätningar och det fordon som ertappas med för hög ljudnivå måste omgående avbryta körningen för dagen eventuellt kan hela dagens aktivitet avbrytas för samtliga fordon. Alltså sabbar man kanske för många andra om man har för hög ljudninvå.
Men men det är klart att lite manligare skulle min bil kunna få låta. VROOAMMM
Men men det är klart att lite manligare skulle min bil kunna få låta. VROOAMMM
Rikard
Ja visst, när man står bredvid dig Samuel så sliter man ju så gött på sin egen startmotorn! För man tror ju aldrig att man har motorn igång när man sak iväg trots att man har det!Wokpanna skrev:En bil ska höras... (Säger han som satt med öronproppar till och från Umeå )
Jag tycker du och Jimmy skulle ha kört med din fars intercom när ni åkte till å från Ume!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt: