Håller på o göra iordning en Toyota Celica 16v av årsmodel 86. Det är ingen som har en sån bil i skrotskick som vill sälja lite delar billigt? Skulle behöva skärm och dörr (höger) Men även andra grejer är intressant. Skriv här eller skicka ett pm om du har nått eller vet nån som har.
/Josef
Delar till Toyota Celica -86
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Delar till Toyota Celica -86
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Normal postare
jag har en hel skrot bil celica -87
st162 liftback, twin cam, 105kw/143hk
men motorn är urplockad...
men för övrigt är den rätt fin... på vissa ställen iaf...
båda dörrarna är kanonfina (ingen rost) jag är tveksam till att jag ska ta dörrarna själv, men ett trevligt pris för dom så kanske jag släpper dom, =)
och skärmarna fram är helt nya... ingen rost där heller... men där gäller samma sak ang om jag behåller dom själv! men ge nåt förslag, jag köpte ju bilen för motorn som satt i men så ville jag ju bygga om lite grejer utvändigt också på min vanliga celica... så jag kan ju behöva det själv, men det kan dröja innan jag har tid o bygga så det kanske är lika bra o sälja delarna så länge o köpa annat sen...
men ge pris... bilen finns i Göteborg typ..
st162 liftback, twin cam, 105kw/143hk
men motorn är urplockad...
men för övrigt är den rätt fin... på vissa ställen iaf...
båda dörrarna är kanonfina (ingen rost) jag är tveksam till att jag ska ta dörrarna själv, men ett trevligt pris för dom så kanske jag släpper dom, =)
och skärmarna fram är helt nya... ingen rost där heller... men där gäller samma sak ang om jag behåller dom själv! men ge nåt förslag, jag köpte ju bilen för motorn som satt i men så ville jag ju bygga om lite grejer utvändigt också på min vanliga celica... så jag kan ju behöva det själv, men det kan dröja innan jag har tid o bygga så det kanske är lika bra o sälja delarna så länge o köpa annat sen...
men ge pris... bilen finns i Göteborg typ..
det som inte känns fel behöver inte vara rätt.....
Ok. Det är ju lite långt o åka till Göteborg men det kanske kan vara intressant. Håller på o kollar runt lite här hemikring för o se om det går o hitta nått. Men jag hör av mig. Vilken del av Göteborgs-trakten är det vi snackar om?
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Normal postare
-
- Normal postare