sidokjolar är bara sånt som går sönder i trafikhus och annat dylikt, bättre o sänka bilen o sen se efter om man måste göra nåt mera... Men, visst är kjolarna fina som finns till dom, absolut, inget snack om de... Önskar man hade sånna.. Men, först motor, sen utsida!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Eftersom SAAB går in på sidorna så ser det ut som det saknas sidokjolar. Man behöver ju inte gå längre ner än lägsta punkten på bilen i övrigt (bortsett från däcken ) och det blir genast lite fetare. Med tanke på tidigare jobb så blir det en barnlek att såga till lite sidospojlers för dig.
Kona Kahuna -03
Redbeard skrev:Eftersom SAAB går in på sidorna så ser det ut som det saknas sidokjolar. Man behöver ju inte gå längre ner än lägsta punkten på bilen i övrigt (bortsett från däcken ) och det blir genast lite fetare. Med tanke på tidigare jobb så blir det en barnlek att såga till lite sidospojlers för dig.
håller på med sånna ska typ ner 9cm till
kommer från en 9000 aero osså förstås lite själv design räkna med att dom sitter på till nästa sommar !
Vad jag hört har han bara original men de får han svara på själv, jag har trimmat en del, IC (de har han oxå), pysventil, spännt wg;n... 0,85bar ladd, APC ska monteras... SNART... Öppet filter... De är väl de man har gjort...
Ska kila!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Vad jag vet så har han bara original. Därimot har han lagt lite energi på utseendet av motorn. Bytt slangar till stålomspunna osv... Men Marcus får nog berätta mer själv när han tittar in här.