Norrlandsträffen!!!!!!!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Norrlandsträffen!!!!!!!!!
Vi hade den grymmaste träffen i söndags. Jag fick i och för sig se mig besegrad av en lyrisk Nicke med en toppad saab. Helt grymt kanon.
Re: Norrlandsträffen!!!!!!!!!
Ja träffen va ju fin fin!
Ja Nicke va i gasen med Saaben! Så nöjd som ha va då va det länge sen jag såg han! Kommer bli farligt när han får på Ic,n å chip!

Ja Nicke va i gasen med Saaben! Så nöjd som ha va då va det länge sen jag såg han! Kommer bli farligt när han får på Ic,n å chip!

-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Är de rädda grabbar jag ser? Man börjar ju fundera... Näe ni grabbar, IC blir de men nå chip får vi se, har ju APC nu men om den går att installera är en annan sak. Chip KANSKE är möjligt om IC o APC ger för lite...
Men frågan är Mange, eftersom sträckan var typ 550m så kanske du tar mig på 402, så se dig inte JÄTTEBESEGRAD men jag har ju nu ett psykologiskt övertag...
De är så kanon att vi börjar bli några som känner suget efter mer träffar för jag har inte haft de minsta tråkigt på en enda än... Men de kanske kommer när man skjuter toppen genom huven men de får vi be om att inte sånt händer...
Peace!
Men frågan är Mange, eftersom sträckan var typ 550m så kanske du tar mig på 402, så se dig inte JÄTTEBESEGRAD men jag har ju nu ett psykologiskt övertag...

De är så kanon att vi börjar bli några som känner suget efter mer träffar för jag har inte haft de minsta tråkigt på en enda än... Men de kanske kommer när man skjuter toppen genom huven men de får vi be om att inte sånt händer...

Peace!

Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Hörde att det ev va några nya medlemmar på g från Sundsvall!Nicke skrev: De är så kanon att vi börjar bli några som känner suget efter mer träffar för jag har inte haft de minsta tråkigt på en enda än...

Vi får sikta på att ta en träff i den lite mer sydlga delen av norrlan, Ö-vik och neråt! Kanske i Härnösand! Då får tycker jag Mathias å Håkan får vara huvudarangörer! Kanske en höstlig natt-bilorientering, å övernattning i kyrkan i Stigsjö!
Då kan nog Mathias kankske få fgram en pizza ugn så vi kan göra våra egna pizzor! Vet att det finns tillgång till det i Stigsjö!

Någon som är sugen på en sådan helg?
Jordå...
...Kul var det!
Härligt å få piska bil som man inte behöver mecka med sedan... Har en "deja vu" efter det, som lockat mig att gå till Formel 1.
Fatta!! De bara gasar å rattar, å har ett helt gäng polare som meckar, tankar och t.o.m. byter däck! Fatta vicket liv...
Sen om man skulle vilja klippa en hårnål i 180 är ju frågan??
Well, grabbar!! Jag måste säga att jag är ruggigt sugen på att skaffa mig en projektbil, att tukta i kamp mot er.... Men som det ser ut just nu, är det annat som går före, men snart kanske...
/ $
Härligt å få piska bil som man inte behöver mecka med sedan... Har en "deja vu" efter det, som lockat mig att gå till Formel 1.
Fatta!! De bara gasar å rattar, å har ett helt gäng polare som meckar, tankar och t.o.m. byter däck! Fatta vicket liv...

Sen om man skulle vilja klippa en hårnål i 180 är ju frågan??

Well, grabbar!! Jag måste säga att jag är ruggigt sugen på att skaffa mig en projektbil, att tukta i kamp mot er.... Men som det ser ut just nu, är det annat som går före, men snart kanske...
/ $
Glajjar runt i gammbilar mest!
Opel Kadett GTE -84
Snart även en partybuss, med plats för 8 brudar och förare!
Simeon Öberg ($)
Opel Kadett GTE -84
Snart även en partybuss, med plats för 8 brudar och förare!
Simeon Öberg ($)
-
- Kontakt:
Låter inte illa det, ska ta & se vad som kan göras. Kanske skulle kunna fixa ett bilrally där varje gren har något med bilar att göra. Typ kast med audikamaxel. Har en sådan till övers och den har kastats 24 meter av Håkan så det är väl något att träna på.A4TS skrev:Hörde att det ev va några nya medlemmar på g från Sundsvall!![]()
Vi får sikta på att ta en träff i den lite mer sydlga delen av norrlan, Ö-vik och neråt! Kanske i Härnösand! Då får tycker jag Mathias å Håkan får vara huvudarangörer! Kanske en höstlig natt-bilorientering, å övernattning i kyrkan i Stigsjö!
Då kan nog Mathias kankske få fgram en pizza ugn så vi kan göra våra egna pizzor! Vet att det finns tillgång till det i Stigsjö!![]()
Kanaske även skulle kunna fixafram några datorer med rattar framför så kan man ju mäta sig på banan fast i virtuell miljö & utan problem med en krockskadad bil efter åt

Kia Ceed 1.6 CRDI 2008
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965
Polaris 700 SKS Cross Country 2003
Ockelbo 600
Örnvik 415 Johnsson 6hk
Mathias (Eastbay)
Skoda Fabia 1.2 2006
Skoda Pickup 1.9D 1998
VW 1200 LIM 113 1965
Polaris 700 SKS Cross Country 2003
Ockelbo 600
Örnvik 415 Johnsson 6hk
Mathias (Eastbay)
Eastbay skrev: Kanaske även skulle kunna fixafram några datorer med rattar framför så kan man ju mäta sig på banan fast i virtuell miljö & utan problem med en krockskadad bil efter åt
Kör burnout contest istället... lr fetast-bre'ställ-i-hårnålskurvan istället... på datorn alltså så slipper nni kpa nya däck, fast det är roligare i verkligheten...

[Simon Johansson]
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
-
- Kontakt: