Kommer du till Anderstorp den 11:e september?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Kommer du till Anderstorp den 11:e september?
Någon som skall dit.
Denna gången skall jag verkligen försöka komma. Jag har i alla fall sagt till chefen att jag troligtvis går hem tidigare den dagen.
Så mitt mål är att komma till Anderstorp.
Denna gången skall jag verkligen försöka komma. Jag har i alla fall sagt till chefen att jag troligtvis går hem tidigare den dagen.
Så mitt mål är att komma till Anderstorp.
Här ska du få se på en fet Amazon, Martin!
http://attitude.mine.nu/bilder/BOB/bils ... 010095.JPG
http://attitude.mine.nu/bilder/BOB/bils ... 010095.JPG
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Legend!
Sån't vill jag också göra med mina konfirmander!martin skrev:jag kommer inte, för jag o några femtonåringar från församlingen ska
åka moppe till visingsö. *lycka* jag har ingen moppe, men jag har lånat en flakmoped! vi snackar inte samma hastigheter som på anderstorp riktigt, men likväl
kommer det att bli roligt!
Tar ni de som inte har moped på skateboard-släp efter?
-
- Legend!
Jag hoppas kunna komma. Har inte bett om ledigt ännu på jobbet.
Dessutom har jag ännu inte fått tag i ett oljelock till Swiften. Ska ligga på den lokala Suzukihandlaren lite till. Vore surt att inte få köra. Jag är inte så intresserad av att dra runt 850n på banan.
Bränsleutskottet: hur är planerna för kvällen?
Ett förslag: en enkel andakt i samband med informationen, som vanligt. Under tiden körningen pågår bibelutdelning. Efter allt är klart har man en andakt till i ett avskilt hörn av parkeringen, där man kan stanna och lyssna om man vill. Är vi tillräckligt många som stannar kvar utav oss attitudare så känner ingen annan sig "utpekad" om man vill stanna och lyssna eller prata.
Vad sägs?
Dessutom har jag ännu inte fått tag i ett oljelock till Swiften. Ska ligga på den lokala Suzukihandlaren lite till. Vore surt att inte få köra. Jag är inte så intresserad av att dra runt 850n på banan.
Bränsleutskottet: hur är planerna för kvällen?
Ett förslag: en enkel andakt i samband med informationen, som vanligt. Under tiden körningen pågår bibelutdelning. Efter allt är klart har man en andakt till i ett avskilt hörn av parkeringen, där man kan stanna och lyssna om man vill. Är vi tillräckligt många som stannar kvar utav oss attitudare så känner ingen annan sig "utpekad" om man vill stanna och lyssna eller prata.
Vad sägs?
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Legend!
Saxat ur medlemsmailet:
"På torsdag den 11:e september så är det dags för årets sista banträff!
Vi kör på Scandinavian Raceway i Anderstorp.
Samling kl 16.30 (kom i tid!) för incheckning, betalning och genomgång.
Vi kör fram till kl 20.00.
Kostnad 250:-
Som vanligt så ska bilen vara trafiksäker, försäkrad och du ska ha hjälm på huvudet.
Missa inte årets sista tillfälle att lufta din bil på banan. Och kom ihåg, det går att köra med alla bilar! Det är nyttigt att testa gränserna med sin standardbil på banan också likaväl som det är kul att prova modifieringarna på räseråket."
Jag förstår inte varför det inte har hamnat på hemsidan...
"På torsdag den 11:e september så är det dags för årets sista banträff!
Vi kör på Scandinavian Raceway i Anderstorp.
Samling kl 16.30 (kom i tid!) för incheckning, betalning och genomgång.
Vi kör fram till kl 20.00.
Kostnad 250:-
Som vanligt så ska bilen vara trafiksäker, försäkrad och du ska ha hjälm på huvudet.
Missa inte årets sista tillfälle att lufta din bil på banan. Och kom ihåg, det går att köra med alla bilar! Det är nyttigt att testa gränserna med sin standardbil på banan också likaväl som det är kul att prova modifieringarna på räseråket."
Jag förstår inte varför det inte har hamnat på hemsidan...
Ja det får man, åtminstonde ser det ut så här.. Se o läs..Grusbusen skrev:Får man ta in hojen?
http://www.webit.se/attitudeforum/viewtopic.php?t=2683
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag kommer med M3:an, har ikväll beslutat att låta porschen va hemma å vila. Jag har inte mycket däck kvar på den och den måste klara den 18:e och 27:e också
Men jag ska åka lika fort med M3:an imorgon. Har precis provat bilen med nya chassikittet och r-däcken och det verkar lovande
Men jag ska åka lika fort med M3:an imorgon. Har precis provat bilen med nya chassikittet och r-däcken och det verkar lovande
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé