Ja, det tror jag nog.
Blir ju lite jobb o länka om varenda html-sida, men det ska gå.
Får ha en länk till det gamla forumet också.
Jag kanske fixar det tills imorrn?
Nej, det tycker jag inte.
Isåfall färre. Jag tror att riskerar att dö ut med för måmga olika forum.
Man skulle tex kunna slå ihop frågpr till klubbledningen ooch info från klubbledningen till en tycker jag.
Tja... forumet är bra så här tycker jag. Fast det är lite dåliga kontraster på färgerna. kan ju bero lite på min skärm men andra kan ju också ha lika dålig skärm som jag. Visserligen har det ju inte med forumet att göra utan färgvalet på hemsidan i allmänhet. Det är bara det att nu är det så mycket att läsa så ny märker man av det mer.
...Tja... forumet är bra så här tycker jag. Fast det är lite dåliga kontraster på färgerna. kan ju bero lite på min skärm men andra kan ju också ha lika dålig skärm som jag. ...
Håller med...den gråa färegen gör sej inte riktigt när de blir så mycke text, dessutom man kanske ska dra ner teckenstorleken ett steg på texten man skriver...
Kan man inte ha vit och ljusgrå bakgrund med svart text inne i forumet och ha hemside färgerna runtom bara?? Den nya ljusare röda färgen gör det ännu svårare att läsa på min dator. Hej å hå...
On 2001-10-24 14:28, saabturbo wrote:
har inte fått tidningen än o inte nått br5ev på posten att jag e typ medlem
men men det kommer väl ...
Jag skickar en bunt med brev idag. Så där kanske du är med. Men det är ju B post så det tar väl ett par dar. Tidningen skickades väl i fredags eller måndags så imån bör du ha den.
MVH
Lotus Samuel