Eftersnack uråsa
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Eftersnack uråsa
Gött väder!
Trevlig konbana.
Trevlig konbana.
Senast redigerad av 1 Andreas K, redigerad totalt 7 gånger.
/Andreas
-
- Legend!
Re: Eftersnack uråsa
Verkligen kul dag! Det var speciellt kul att träffa och snacka med flera nya vänner. Gott gott.

Själv är jag lite besviken på mina nya däck. Man skulle kanske köpt R-däck direkt...
Bilder vill vi se! Danne tog en snygg bild på min bil.
Usch då, det var ju verkligen illa.Andreas K skrev:Surt att köra sönder en koppling, när det väl börjat slira håller den inte många mil till vid hårdkörning

Själv är jag lite besviken på mina nya däck. Man skulle kanske köpt R-däck direkt...
Bilder vill vi se! Danne tog en snygg bild på min bil.

-
- Legend!
Jodå, jag har nog några bilder, men dom dyker upp först imorgon. Nu ska jag sova.BMW Samuel skrev:Skulle va kul o se bilder med, själv tog jag inga alls... men Danne o kanske några till gjorde nog.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
hmm... ni körde alltså inte samma konbana som förra året då? För då vann jag med 1.17 har jag för mig. Synd att jag missade dettaAnders Toll skrev:Vi tog inte tid på 402m och tiderna på konbanan var från 57 s (M3 GT) till uppåt 1,10. Egentillverkad konbana så det är svårt jämföra...Neider skrev:Så vilka tider var det som vann 402 och konbanan ?
kan vara roligt och veta vad man ska slå nästa gång

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Vad hade du som bästa tid? Jag körde ju efter det var slut och då körde på 1.05Anders Toll skrev:Glömde säga:
Dessutom slog jag Ando med någon tiondel i konbanan. Det var ju kul.

Trodde aldrig att det skulle vara så här roligt att köra konbana. Någon som hänger med till A6 ikväll?

Märkte att det blev väldigt dåligt med grepp när däcken är jätte värma, (snurrade några gånger

Tack för en underbar dag motorsportuttskottet. Nästa år ska ni planera in 6-7 st Uråsa

Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Här är lite bilder från Uråsa, det är bröderna Axell som har tagit bilderna. 
Bilderna
Och en liten film när Zeb gör en burnout
Filmen (4,3mb)

Bilderna
Och en liten film när Zeb gör en burnout
Filmen (4,3mb)
Andreas Welin
-
- Legend!
Det känns skit surt att missa det hela.. jag fick trösta mej själv med att åka till borås och köra 201m på deras första lagliga race på lördags kvällen. jobbade hela söndagen
vilka vann dom olika grejerna och vad tävlade ni i i? träffade en glad bror i dag men vet inte riktigt vad det va han vann??
vilka vann dom olika grejerna och vad tävlade ni i i? träffade en glad bror i dag men vet inte riktigt vad det va han vann??
Robert Gustafsson
han vann alltBOB skrev: vilka vann dom olika grejerna och vad tävlade ni i i? träffade en glad bror i dag men vet inte riktigt vad det va han vann??

snyggast bil, snabbast i konbanan, snabbast rak fram.
Senast redigerad av 2 Andreas K, redigerad totalt 7 gång.
/Andreas
Snacka om hattrick, grattis än en gång.Andreas K skrev:han vann alltBOB skrev: vilka vann dom olika grejerna och vad tävlade ni i i? träffade en glad bror i dag men vet inte riktigt vad det va han vann??![]()
snyggast bil, snabbast i konbanan, snabbast rak fram.

Anders jag hoppas att jag inte skrämde dig allt för mycket med mina "välkontrolerade" sladdar....

KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil
-
- Legend!
Inte skrämde du mig. Men roligt var det!Henke skrev:Anders jag hoppas att jag inte skrämde dig allt för mycket med mina "välkontrolerade" sladdar....

Man lär ju sig oerhört mycket av att få åka bredvid. Det är därför jag hade bara en framstol i min. Jag kan ju inget än...

-
- Legend!
Tack!Henke skrev:
Snacka om hattrick, grattis än en gång. :thumbsup:
Det kändes nästan lite oväntat... Men jag klagar inte, det var kul!
Nästa träff på Uråsa har ni resten chansen, för då kan tyvärr inte jag komma. Många som gifter sej på fel datum i år...
Men jag hoppas att många andra kommer då, för träffarna på Uråsa är bland de bästa vi har haft!
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
då får du givetvis låna ut din bil till din bror eller något. jag måste bara ha revanch med nya däckBMW Samuel skrev:Tack!Henke skrev:
Snacka om hattrick, grattis än en gång.![]()
Det kändes nästan lite oväntat... Men jag klagar inte, det var kul!
Nästa träff på Uråsa har ni resten chansen, för då kan tyvärr inte jag komma. Många som gifter sej på fel datum i år...
Men jag hoppas att många andra kommer då, för träffarna på Uråsa är bland de bästa vi har haft!
Senast redigerad av 1 Andreas K, redigerad totalt 7 gånger.
/Andreas