Är det någon här som känner någon som söker sommarpersonal? Helst inte för långt bort från Jönköping. Bor själv i Habo, två mil nordväst och Jönköping.
Kan tänka mig att jobba nästan precis vart som hällst. Dock ej inom vården och i storkök. Men annars är jag öppen för alla förslag. Tyvärr kan jag inte skryta med att ha gått fordon eller nån teknisk utblidning, men jag går att lära =) Jag är verkligen inte främmande för att stå på industrigolvet eller annan typ av kroppsarbete. Kan tilläggas att jag endast har B-körkort.
Som om ni har en farbror som har en granne som känner en som ... Så tipsa mig gärna!
Antingen lämnar ni ett meddelande här eller så kan ni nå mig på min mobil: 073-997 49 75
Eller min mail: helene@webit.se
Sommarjobb sökes!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Sommarjobb sökes!!!

Helene Fåglefelt
-
- Legend!
Jag har ev ett sommarjobb på gång. Fast det är i Växjö och pågår större delen av sommaren. Juni-augusti. Vaktmästare i Sv Kyrkan, jobbar bl a varannan helg. Städning, trädgårdsskötsel och tjänstgörning i kyrkan under helger.
Det är ju lite långt från Habo men kanske någon annan som är intresserad?
Skicka mail till mig så förmedlar jag kontakt. at0ta@home.se
Det är ju lite långt från Habo men kanske någon annan som är intresserad?
Skicka mail till mig så förmedlar jag kontakt. at0ta@home.se
Ett till sommarjobb sökes, till en styck flickvän i Kristianstad... Känner någon någon som möjligen kan veta något så skicka ett mess... Allt av intresse...
Skulle betyda SÅ mycket! Så snälla har ni några tips så hör av er eller svara härunder...
Skulle betyda SÅ mycket! Så snälla har ni några tips så hör av er eller svara härunder...
"If you are not living on the edge, you are taking up too much space" - No Fear
Re: Sommarjobb sökes!!!
Jag jobbar på Fagerhults Belysning utanför Habo. Där tar man in en del sommarjobbare till monteringen. Jag vet inte om det är klart med årets sommarjobbare eller inte...H skrev:Är det någon här som känner någon som söker sommarpersonal? Helst inte för långt bort från Jönköping. Bor själv i Habo, två mil nordväst och Jönköping.
Kan tänka mig att jobba nästan precis vart som hällst. Dock ej inom vården och i storkök. Men annars är jag öppen för alla förslag. Tyvärr kan jag inte skryta med att ha gått fordon eller nån teknisk utblidning, men jag går att lära =) Jag är verkligen inte främmande för att stå på industrigolvet eller annan typ av kroppsarbete. Kan tilläggas att jag endast har B-körkort.
Som om ni har en farbror som har en granne som känner en som ... Så tipsa mig gärna!
Antingen lämnar ni ett meddelande här eller så kan ni nå mig på min mobil: 073-997 49 75
Ring dit o kolla: 036-108500
Andreas Ekslätt
H skrev:Är det någon här som känner någon som söker sommarpersonal? Helst inte för långt bort från Jönköping. Bor själv i Habo, två mil nordväst och Jönköping.
Jag jobbar på ett gruppboende för utvecklingsstörda och det skiljer sig ganska mycket från jobb inom åldringsvården. Kolla om det kan vara ngt, brukar va bra betalt. Jag har 89/tim, och finfin OB.
Tusen TACK, jag har skickat mina papper dit, och de lovade att svara i maj. Men jag kände att jag måste kanske hitta något mer att söka. Kan ju inte förlita mig på att få första bästa. Men vem vet. Vi kanske blir arbetskamrater en hel sommar!Andreas skrev:
Jag jobbar på Fagerhults Belysning utanför Habo. Där tar man in en del sommarjobbare till monteringen. Jag vet inte om det är klart med årets sommarjobbare eller inte...
Ring dit o kolla: 036-108500

Helene Fåglefelt
TACK för förslagen. Jag kan ju alltid försöka. Vart ligger det? Har du någon adress eller telefonnummer stället.Kobban skrev:
Jag jobbar på ett gruppboende för utvecklingsstörda och det skiljer sig ganska mycket från jobb inom åldringsvården. Kolla om det kan vara ngt, brukar va bra betalt. Jag har 89/tim, och finfin OB.

Helene Fåglefelt