Förslag/Idéer på nya produkter...

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Förslag/Idéer på nya produkter...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Jag tänkte att man inte skulle förstöra tjejklädertråden...så...då ska vi se...

Idéer.

Nyckelband
Tröja?

Mer?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
T?bo

Inlägg av T?bo »

En så kallad "hipphopp" tröja vore bra, typ framåt vintern!
H
Normal postare
Kontakt:

Re: Förslag/Idéer på nya produkter...

Inlägg av H »

Fåglefelt skrev:Jag tänkte att man inte skulle förstöra tjejklädertråden...så...då ska vi se...

Idéer.

Nyckelband
Tröja?

Mer?

Ibland är du inte så dum brorsan. Nyckelband är en helt okej grej. Fast om ni bestämmer er för att köpa in nyckelband så kan ni ju tänka på att nyckelband är en modegrej och precis som alla andra modegrejer så försvinner de efter ett tag. Så ni behöver ju inte köpa in hysteriskt många nyckelband menar jag. Det vore ju synd om ni sen stod med 200 nyckelband som ingen vill ha...
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Stringtrosor kanske... lite svårt att få plats med texten kanske :laugh:
Emil Tubbin
H
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av H »

miniemil skrev:Stringtrosor kanske... lite svårt att få plats med texten kanske :laugh:
JAAAAAAA!!!!!!!!! Med en passande bh! :jump:
:hide:
Helene Fåglefelt
Miss J
Deluxpostare!

Inlägg av Miss J »

H skrev:
miniemil skrev:Stringtrosor kanske... lite svårt att få plats med texten kanske :laugh:
Mohahaha!! Ja, det vore väl något!! Modellar du då Helene?? Strumpor tycker jag vore ballt...!! Det vore väl något att öppna en klubbshop i nåt litet schyffe... :mhihi: :laugh4: :hulk:
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
H
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av H »

Miss J skrev:
H skrev:
Mohahaha!! Ja, det vore väl något!! Modellar du då Helene?? Strumpor tycker jag vore ballt...!! Det vore väl något att öppna en klubbshop i nåt litet schyffe... :mhihi: :laugh4: :hulk:
Du och jag på catwalken Miss J, det skulle göra succé ser´ru. Sen behöver vi aldrig mer arbeta... :tongue: :thumbsup:
:hide:
Helene Fåglefelt
Feffe
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Feffe »

På Prevox kan man ju få fram det mesta. Jag ska höra med min brors fru om vi kanske kan få lite rabbater på det vi beställer. Hon jobbar ju där. Jag skulle kunna tänka mig golfbollar o pennor med Attitude-märke på. Pennor e ju inte så dyrt o det kan hon nog ge ett bra pris på. Men jag lovar inget.....

Stefan Karlsson

Tar det piano. Ofta.
de Schalom
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av de Schalom »

H skrev:
Du och jag på catwalken Miss J, det skulle göra succé ser´ru. Sen behöver vi aldrig mer arbeta... :tongue: :thumbsup:
men det är ju då ni blir upptäckta av alla världsfotografer och kan tjäna stora stålar... :jaaaa:
Bild
Toyota Supra -94 med BPU
Feffe
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av Feffe »

Och då, när de tjänar en massa cash, så kan de en massa coola banor världen över åt klubbens medlemmar som vi kan köra skiten på. Fast då måste jag skaffa en riktig bil.....

Stefan Karlsson

Tar det piano. Ofta.
Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Vi skulle ju kunna ha ett litet emblem man sätter i grillen fram...jag har sett en "Dahlbäck Racing"...

Bildkanske...är det svårt att fixa?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
Martin
Lever här på forat...

Inlägg av Martin »

Fåglefelt skrev:Vi skulle ju kunna ha ett litet emblem man sätter i grillen fram...jag har sett en "Dahlbäck Racing"...
kanske...är det svårt att fixa?
en erfarenhet från fritidsgårdens försäljning (där jag jobbar ibland) är att ju större utbud man har, desto mer vill de ha.
jag vill inte ge kritik mot någon, vill bara säga att det det kommer alltid finnas någon som inte är nöjd med klubbens utbud, o nånstans måste man ju dra gränsen.

den där plåten i grillen är ju snygg, men behövs den verkligen? vi har ju redan en snygg dekal. (som jag personligen tycker är snyggare en plåten på bilden) ;)
Martin .. Sköld
Gindemo
Lever här på forat...

Inlägg av Gindemo »

Hur vore det med en svart skjorta med brodyren på ryggen (som pikén).
Då skulle man tom kunna gå finklädd på SöndagFörmiddagsmötet.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Nb
Superpostare!

Inlägg av Nb »

Gindemo skrev:Hur vore det med en svart skjorta med brodyren på ryggen (som pikén).
Då skulle man tom kunna gå finklädd på SöndagFörmiddagsmötet.
...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Fåglefelt skrev:Vi skulle ju kunna ha ett litet emblem man sätter i grillen fram...jag har sett en "Dahlbäck Racing"...

Bildkanske...är det svårt att fixa?
Varje gång jag ser den så kommer jag osökt att tänka på Dahlbäcks begravningsbyrå i Piteå. Hehe.

Dom vet att det är ingen idé att försöka med någon annan sorts rörelse här uppe.
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Nb skrev: ...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
Är det så att det är intressant med en toppluva så kan jag säkert göra ett bra pris på ett parti... Mina föräldrar driver en mössfabrik och har bland annat stickat den mössan Pernilla Wiberg hade när hon tog hem guld... 8)
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com

Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?

http://www.ekeroos.se
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

Ekeroos skrev:
Nb skrev: ...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
Är det så att det är intressant med en toppluva så kan jag säkert göra ett bra pris på ett parti... Mina föräldrar driver en mössfabrik och har bland annat stickat den mössan Pernilla Wiberg hade när hon tog hem guld... 8)
Ja det kanske inte vore så dumt.. Är den snygg så köper jag en..

med andra ord.. ingen jättefet logga.. litet och diskret men ändå tydligt.. det är snyggt...
Nb
Superpostare!

Inlägg av Nb »

Ivarsch skrev:
Ekeroos skrev:
Ja det kanske inte vore så dumt.. Är den snygg så köper jag en..

med andra ord.. ingen jättefet logga.. litet och diskret men ändå tydligt.. det är snyggt...
Har sett att det är inne med mössa på sig...även på sommaren och inomhus så varför inte???
Skriv svar