Mälarträff i sommar?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Mälarträff i sommar?
Jag splittar nu denna tråd:
http://www.webit.se/attitudeforum/viewtopic.php?t=2105
Det verkar som det börjar växa fram ett intresse att ordna en träff i Mälardalen i sommar.
Så frågan lyder-
När och Var bör vi ordna en sådan träff?
Ett förslag som har kommit upp är Lazzat i V-ås.
Ett annat är en bad och grillkväll i Sundbyholm (Eskilstuna).
Kom gärna med fler förslag om platser och gärna tidpunkter.
http://www.webit.se/attitudeforum/viewtopic.php?t=2105
Det verkar som det börjar växa fram ett intresse att ordna en träff i Mälardalen i sommar.
Så frågan lyder-
När och Var bör vi ordna en sådan träff?
Ett förslag som har kommit upp är Lazzat i V-ås.
Ett annat är en bad och grillkväll i Sundbyholm (Eskilstuna).
Kom gärna med fler förslag om platser och gärna tidpunkter.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Normal postare
- Kontakt:
Bra tråd Gindemo
Jag vet som sagt inte helt 100% när jag kan (om jag ens kan) eftersom jag har e.v. flytt och jobb på gång i sommar. Men jag kommer göra allt för att kunna sticka till träffen i så fall.
Känner inte till lazzat i Västerås (bott utomlands för länge antar jag, haha) men det kan man nog ordna.
Men jag kan ju som sagt inte ge ett förslag till datum eller plats eftersom jag ej vet hur min situation blir.
Jag vet som sagt inte helt 100% när jag kan (om jag ens kan) eftersom jag har e.v. flytt och jobb på gång i sommar. Men jag kommer göra allt för att kunna sticka till träffen i så fall.
Känner inte till lazzat i Västerås (bott utomlands för länge antar jag, haha) men det kan man nog ordna.
Men jag kan ju som sagt inte ge ett förslag till datum eller plats eftersom jag ej vet hur min situation blir.
Toyota Supra -94 med BPU
Hur många är det här ifrån? Du från Eskilstuna, jag från Västerås, vet 2 till från Västerås, några från Stockholm?
Jaja, det skulle säkert vara roligt med en träff här. Eller vad tycker du, BMW_Samuel.. ?
Jaja, det skulle säkert vara roligt med en träff här. Eller vad tycker du, BMW_Samuel.. ?
Senast redigerad av 1 John, redigerad totalt 11 gånger.
-
- Normal postare
- Kontakt:
jag kommer nog kunna ta med mig 2-3 kristna bilkompisar också, alltså som kommer med egen bilJohn skrev:Hur många är det här ifrån? Du från Eskilstuna, jag från Västerås, vet 2 till från Västerås, några från Stockholm?
Toyota Supra -94 med BPU
Från E-tuna med omnejd kan jag räkna ihop 7-10 pers som säker kan komma på en träff.de Schalom skrev:jag kommer nog kunna ta med mig 2-3 kristna bilkompisar också, alltså som kommer med egen bilJohn skrev:Hur många är det här ifrån? Du från Eskilstuna, jag från Västerås, vet 2 till från Västerås, några från Stockholm?
Ett förslag är träffas en torsdagskväll i Eskilstuna för att sedan gå och titta på lite fina gammla veteranare:
http://www.folket.se/Article.asp?article_id=63258
Denna artikel är från förra året, men samma arrangemang gäller även i år med start 12 juni t.o.m. 21 augusti.
Se även här:
http://www.ahk.se
Det kommer även en del gammla sportbilar för er som inte tål veteranare.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Nu tycker jag att detta börjar att bli dax!
Skulle gärna vilja ha lite förslag på vad vi kan göra och när vi kan görat.
Antingen har vi bara en dag då vi träffas, pratar och tittar på varandras bilar. Eller så försöker vi att ordna någon typ av arrangemang med lite aktiviteter.
Jag ser tacksamt fram emot förslag.
Skulle gärna vilja ha lite förslag på vad vi kan göra och när vi kan görat.
Antingen har vi bara en dag då vi träffas, pratar och tittar på varandras bilar. Eller så försöker vi att ordna någon typ av arrangemang med lite aktiviteter.
Jag ser tacksamt fram emot förslag.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola