Sommarens Banträffar, banträff.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Postar så det viner...
Mantorp låter bra tycker jag. Det är inte så långt ifrån där jag bor i alla fall. Hur är det egentligen på dom här "banträffarna" blir man helt utmobbad om man kommer med en gammal trött polo från -84 eller? Kan ju vara kul fast det inte går så fort... 

Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
Det största felet med Mantorp är att det är så illa dyrt!
Vi kommer inte att få ihop det om vi ska hyra det själva.
Ett bra alternativ kan vara Sviestad, Linköpings motorstadion. Det är billigare o säkert bra.
Kinnekulle är en kul bana också, som inte är jättedyr. Men det är nog heldagar som gäller då.
Gälleråsen, Karlskoga är lagom dyr också.
Vilken vill vi ha?
Vi kommer inte att få ihop det om vi ska hyra det själva.
Ett bra alternativ kan vara Sviestad, Linköpings motorstadion. Det är billigare o säkert bra.
Kinnekulle är en kul bana också, som inte är jättedyr. Men det är nog heldagar som gäller då.
Gälleråsen, Karlskoga är lagom dyr också.
Vilken vill vi ha?
Sviestad är väl ganska ok oxå tycker jag. Ligger ju nära mig det med...

MINA BILDER
MINA BILDER
Vi får ju inte missa Volvo:s demo visning då det är fritt att prova deras maskiner
http://www.swecon.com/produktoversikt2.html
Gustav Malmborg
Sviestad tycker jag oxå låter som ett kul alternativ, då får man ju chansen att pröva en ny bana. Är det fler "Norrifrån" som har möjlighet att komma om man lägger den där, är ju inte det heller ngt minus!
Och du Josef, självklart skall du prova dig och din bils egenskaper på avlyst bankörning - det är skitkul!
Och du Josef, självklart skall du prova dig och din bils egenskaper på avlyst bankörning - det är skitkul!
Jaha...ja det var ju skönt o höra att man kanske kan få vara md "dom stora pojkarna" o leka lite oxå då... 

MINA BILDER
MINA BILDER
Sånt här e skoj, sånt om man aldrig gör annars. I nästa nummer av Wheels (Sveriges bästa motortidning) kommer de att ha repotage om fikaträffar, detta kan man ju ha också. Bowlingen var väl något i stil med detta.On 2001-12-13 13:06, Gutta wrote:
Vi får ju inte missa Volvo:s demo visning då det är fritt att prova deras maskiner
Sen tycker jag det är konstigt att ni ska vänta till sommaren. Det är ju nu man ser vem som kör bäst! hehe
Finns det inga frusna sjöar söder om Sundsvall? Ploga i så fall upp en rundbana, köp beg. rallydäck från proffsen, fina däck som inte gått långt till bra pris, ställ traktorn för ingången till banan och ni har en inhägnad bana.
Sen kör ni skiten ur mantorna, amazonerna, 140:orna och tanusarna som ni köpt för mindre än 1000 kr. Helskoj...
Sen finns det ju grusbanor på sommaren.
He sko gå breitt oppa vägen.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Kobban den 2001-12-14 11:52 ]</font>