Förslag/Idéer på nya produkter...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
Förslag/Idéer på nya produkter...
Jag tänkte att man inte skulle förstöra tjejklädertråden...så...då ska vi se...
Idéer.
Nyckelband
Tröja?
Mer?
Idéer.
Nyckelband
Tröja?
Mer?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Re: Förslag/Idéer på nya produkter...
Fåglefelt skrev:Jag tänkte att man inte skulle förstöra tjejklädertråden...så...då ska vi se...
Idéer.
Nyckelband
Tröja?
Mer?
Ibland är du inte så dum brorsan. Nyckelband är en helt okej grej. Fast om ni bestämmer er för att köpa in nyckelband så kan ni ju tänka på att nyckelband är en modegrej och precis som alla andra modegrejer så försvinner de efter ett tag. Så ni behöver ju inte köpa in hysteriskt många nyckelband menar jag. Det vore ju synd om ni sen stod med 200 nyckelband som ingen vill ha...
Mohahaha!! Ja, det vore väl något!! Modellar du då Helene?? Strumpor tycker jag vore ballt...!! Det vore väl något att öppna en klubbshop i nåt litet schyffe...H skrev:JAAAAAAA!!!!!!!!! Med en passande bh!miniemil skrev:Stringtrosor kanske... lite svårt att få plats med texten kanske
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Du och jag på catwalken Miss J, det skulle göra succé ser´ru. Sen behöver vi aldrig mer arbeta...Miss J skrev:Mohahaha!! Ja, det vore väl något!! Modellar du då Helene?? Strumpor tycker jag vore ballt...!! Det vore väl något att öppna en klubbshop i nåt litet schyffe...H skrev:JAAAAAAA!!!!!!!!! Med en passande bh!miniemil skrev:Stringtrosor kanske... lite svårt att få plats med texten kanske
Helene Fåglefelt
På Prevox kan man ju få fram det mesta. Jag ska höra med min brors fru om vi kanske kan få lite rabbater på det vi beställer. Hon jobbar ju där. Jag skulle kunna tänka mig golfbollar o pennor med Attitude-märke på. Pennor e ju inte så dyrt o det kan hon nog ge ett bra pris på. Men jag lovar inget.....
Stefan Karlsson
- Kontakt:
-
- Gör inte annat än skriver...
en erfarenhet från fritidsgårdens försäljning (där jag jobbar ibland) är att ju större utbud man har, desto mer vill de ha.Fåglefelt skrev:Vi skulle ju kunna ha ett litet emblem man sätter i grillen fram...jag har sett en "Dahlbäck Racing"...
kanske...är det svårt att fixa?
jag vill inte ge kritik mot någon, vill bara säga att det det kommer alltid finnas någon som inte är nöjd med klubbens utbud, o nånstans måste man ju dra gränsen.
den där plåten i grillen är ju snygg, men behövs den verkligen? vi har ju redan en snygg dekal. (som jag personligen tycker är snyggare en plåten på bilden)
Martin .. Sköld
Varje gång jag ser den så kommer jag osökt att tänka på Dahlbäcks begravningsbyrå i Piteå. Hehe.Fåglefelt skrev:Vi skulle ju kunna ha ett litet emblem man sätter i grillen fram...jag har sett en "Dahlbäck Racing"...
kanske...är det svårt att fixa?
Dom vet att det är ingen idé att försöka med någon annan sorts rörelse här uppe.
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Är det så att det är intressant med en toppluva så kan jag säkert göra ett bra pris på ett parti... Mina föräldrar driver en mössfabrik och har bland annat stickat den mössan Pernilla Wiberg hade när hon tog hem guld...Nb skrev: ...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com
Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?
http://www.ekeroos.se
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com
Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?
http://www.ekeroos.se
Ja det kanske inte vore så dumt.. Är den snygg så köper jag en..Ekeroos skrev:Är det så att det är intressant med en toppluva så kan jag säkert göra ett bra pris på ett parti... Mina föräldrar driver en mössfabrik och har bland annat stickat den mössan Pernilla Wiberg hade när hon tog hem guld...Nb skrev: ...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
med andra ord.. ingen jättefet logga.. litet och diskret men ändå tydligt.. det är snyggt...
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Har sett att det är inne med mössa på sig...även på sommaren och inomhus så varför inte???Ivarsch skrev:Ja det kanske inte vore så dumt.. Är den snygg så köper jag en..Ekeroos skrev:Är det så att det är intressant med en toppluva så kan jag säkert göra ett bra pris på ett parti... Mina föräldrar driver en mössfabrik och har bland annat stickat den mössan Pernilla Wiberg hade när hon tog hem guld...Nb skrev: ...eller en schysst toppluva med ett fint tryck på....så att man kan va fin i pudersnön!?!
med andra ord.. ingen jättefet logga.. litet och diskret men ändå tydligt.. det är snyggt...