Lotus Samuel skrev:Det må ta tid å jag förstår om du inte hinner. Men det är ju bara du som kan göra det. Isåfall får du ju överlämna administratörrättigheterna på både forumet å andolservern till nån med mer tid.
Jag har tänkt be Thomé att exportera dom i ett format som forumprogramvaran kan hantera, så slipper man lägga in dom en och en.
Sen kan man ju diskutera hur pass viktigt det är... Gällande administrationen så är vi ju fler (inkl du om jag inte har helt fel) som ansvarar för detta, så det är bara att sätta igång.
[Daniel Lindmark] "Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Lotus Samuel skrev:Det må ta tid å jag förstår om du inte hinner. Men det är ju bara du som kan göra det. Isåfall får du ju överlämna administratörrättigheterna på både forumet å andolservern till nån med mer tid.
Jag har tänkt be Thomé att exportera dom i ett format som forumprogramvaran kan hantera, så slipper man lägga in dom en och en.
Sen kan man ju diskutera hur pass viktigt det är... Gällande administrationen så är vi ju fler (inkl du om jag inte har helt fel) som ansvarar för detta, så det är bara att sätta igång.
Nä ingenting är ju viktigt isåfall. Är det inte bra att förbättra saker å ting? Eller "duger" allt som det redan är?? Jag är moderator å inte admin...
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Z3 Viktor skrev:
Måste säga att den var rätt snygg... :)
Tog den lång tid å göra eller?
Vad använde du för program? :hyper:
Tack så mkt :) Det tog väl 15 minuter kanske, använder Adobe Photoshop 7. Har inte gjort själva däcket, bara vänt å vridit på det lite...googles bildsök är bra :)
"If you are not living on the edge, you are taking up too much space" - No Fear
Z3 Viktor skrev:
Måste säga att den var rätt snygg...
Tog den lång tid å göra eller?
Vad använde du för program?
Tack så mkt Det tog väl 15 minuter kanske, använder Adobe Photoshop 7. Har inte gjort själva däcket, bara vänt å vridit på det lite...googles bildsök är bra
hehe
å göra snygga bilder i Photoshop 7 är inte så svårt, bara man vet hur man ska göra
men däcket kunde jag nästan förstå att du inte hade gjort..lite pilligt