Första gången jag verkligen vill köra en BMW.....

Får se till sommaren vem som hänger på vem!?!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Visst hacka på BMW, men på banträffarna är det kö till passargerarstolen...Gindemo skrev:Första gången jag verkligen vill köra en BMW.....![]()
Enkelt fixat, man har ju ingen passagerarstol.Porsche Daniel skrev:Visst hacka på BMW, men på banträffarna är det kö till passargerarstolen...
Ta kölapp!
Vill faktiskt påstå att det är sant! Har aldrig tidigare varit intresserad av att köra en BMW. Med det så vill ja inte hacka på BMW bara för jag inte haft intresset. Bara för att du har en BMW vill inte alla åka i en!Porsche Daniel skrev:Kul. En Z3 kanske man skulle ha nån gång i framtiden... en 2.8 är ju nästan gratis!![]()
Men detta tror jag inte ett skit på!!!Visst hacka på BMW, men på banträffarna är det kö till passargerarstolen...Gindemo skrev:Första gången jag verkligen vill köra en BMW.....![]()
Ta kölapp!
Men det är ändå förvånansvärt många som vill!Gindemo skrev: Bara för att du har en BMW vill inte alla åka i en!
Kanske den bästa versionen att köpa. (och den är inte alls nästan gratis)Gindemo skrev: Det var visst en 2.8 han hade köpt.......
Nej bara 50% av mänskligheten. Tjejer kallas de visst!Gindemo skrev:Bara för att du har en BMW vill inte alla åka i en!
Nej gratis var visst att ta i!Annas lille pojke skrev:Kanske den bästa versionen att köpa. (och den är inte alls nästan gratis)
Håller med föregående talare.BOB skrev:Varför tror alla bmw ägare att man vill åka med dom... Ok det låter bra om man säger att man kör bmw och brudar gillar visst det....
Folk tycker det låter tuffare att jag kör bmw 318 på vinter än att köra nissan 200:a på sommaren även att det är 100ggr roligare att köra nissan....
Jadu, ska man ha med golfklubborna så finns ju Z3coupé,Gindemo skrev:Fick höra idag att min kusin (den yngre) var bekymrad över den nya bilen.
Han öppnade bagageluckan och sa:
-Hur ska jag få med mig golfklubborna?
Tja, som min morbror sa: -Det finns ju plats för plånboken.
Schyssta bilder. Jag känner igen scenariot med pokalen, börjar blir uttjatatPorsche Daniel skrev: För att avsluta detta vill jag bara visa vad som hände på senaste omröstningen och konkörningen...![]()
Snabbaste bil 2002.
http://w1.364.telia.com/~u36404498/Ur%e ... 000029.jpg
Klubbens snyggaste bil 2002 (inte ägaren)![]()
http://w1.364.telia.com/~u36404498/Ur%e ... 000031.jpg
Det är tur att jag inte spelar golf.Lotus Samuel skrev:Jadu, ska man ha med golfklubborna så finns ju Z3coupé,
men spelar du golf så är nog inte bagageutrymmet ditt största problem.