Porsche Daniel skrev:Egentligen så borde väl förre ägaren svara på det, men han är ju inte online idag... :o
Det är du som inte var online innan ;)
Egentligen så la jag ut ganska mycket pengar på bilen.
Men det beror ju på hur man räknar. Det var ju mest service o underhåll. Inte massa styling o annat tufft.
Då var det ju mest fälgar, däck, spacers o bromsbeläggen.
Sen resten den tråkiga sidan som inte syns har du ju kvittorna på hemma i en snygg liten prydlig hög. (tändkablar, bränslepump, bussningar, tändningsprylar, vattenpump.. mm..)
Porsche Daniel skrev:Egentligen så borde väl förre ägaren svara på det, men han är ju inte online idag...
Det är du som inte var online innan
Egentligen så la jag ut ganska mycket pengar på bilen.
Men det beror ju på hur man räknar. Det var ju mest service o underhåll. Inte massa styling o annat tufft.
Då var det ju mest fälgar, däck, spacers o bromsbeläggen.
Sen resten den tråkiga sidan som inte syns har du ju kvittorna på hemma i en snygg liten prydlig hög. (tändkablar, bränslepump, bussningar, tändningsprylar, vattenpump.. mm..)
det var väl styling och trimmning som var aktuellt?
Jag kommer få lägga upp en rejäl hög nu till våren på den bilen. Men det var ju inte det vi skulle prata om nu i denna tråden...
jag har stylat amazonen för tusen spänn. feta fälgar..
osså har jag lagt ut ytterligare 980:- på nya lameller, det kallar jag trim, fick helt nya tider vid "Hjo-skylten", från 82km/h till repekterade 115km/h..
standardbilar har väl 135km/h vid samma ställe, men iaf..
AndersT skrev:Service och reperationer då? Räknad det?
Om det inte räknas blir det inte mycket. Men nu är det dags att öppna plånboken. Fälgar står på tur i kväll.
När jag skrev inlägget så var det styling, trimning mm som jag tänkte på.
Alltså inga reperationer.
Själv så har jag ju köpt 17" fälgar och däck, bakspoiler, fjäderbensstag, sportfilter, 4" slutrör mm.
Detta har kostat...... tja några slantar i alla fall.