Street Race

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Swalle

Street Race

Inlägg av Swalle »

Hej! Jag hittade eran hemsida genom crossnet.se.
Jag är en kille som är uppväxt i kristen församling, men som inte varit där så mycket, men man har ju sett att Jesus är en da vägen om man ska få vara riktigt lycklig i det här livet.

Jo när jag var bort från kyrkan så var det ju många raggar träffar man var på, och den Största ville man ju inte missa -Power Big Meet i Västerås!!
Jag har en liten tanke eller 2.

1.Brukar Attitude vara på Power Big Meet ?

2.Attitude skulle ju ha fixat nån Street Racing dag, med tanke på att det
8) har blivit så många illegala tävlingar, men så får alla komma å prova sina bilar mot varann fast under ordnade omständigheter.
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Re: Street Race

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Swalle skrev: 1.Brukar Attitude vara på Power Big Meet ?

2.Attitude skulle ju ha fixat nån Street Racing dag, med tanke på att det
8) har blivit så många illegala tävlingar, men så får alla komma å prova sina bilar mot varann fast under ordnade omständigheter.
Hej å välkommen till forumet.

1. Vi har ju några medlemmar i västerås så dom kanske skulle kunna anordna någon träff i samband med det?!.

2. Vi hade en träff på uråsa i somras där man kunde tävla mot varandra lagligt både i konbana och 402m, kom tyvärr inte så mycket folk pga ETCC i anderstorp samma dag. Men det blir säkert ett nytt försök i år.

Samuel
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Gindemo
Lever här på forat...

Inlägg av Gindemo »

Vad jag tror så finns det seriösa planer på att ordna något ordentligt arrangemang under Power Meet i år.
MotorBibeln kommer att komma och bör delas ut då!

Vart är du ifrån, Swalle?

Själv bor jag i Eskilstuna.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Nu får vi bara hopas att det bir någe Power Meet iår, det finns många starka röster som inte vill ha det i vår stad mera, visserligen är många av dom samma som klagar varje år men i år var dom ovanligt högljuda, så vi får se.
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Swalle

Power Big Meet

Inlägg av Swalle »

Ni som har svarat mig kolla era Mail-låddor, jag hitta på den här när jag skulle logga ur..Ha det! 8)
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Kan ju bara säga nu att det blir ett Power Meet fast det verkar bli många ändringar med vart man kör och inge matstånd mm fast allt är inte klart ännu, lässte också nu i VLT att arangören Kjell Gustafsson var trött på Västerås och dess gnälliga attityd så antingen läggs Powermeet ner eller flyttas till en ny stad nästa år...
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Gindemo
Lever här på forat...

Inlägg av Gindemo »

Går det att ta reda på om rutten går förbi Pingstkyrkan i år?
Jag skulle tycka att det vore ett bra ställe att ha någon typ av uppställning där.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Tanken är så att vi ska samla ihopp några kyrkor/ klubbar mm som vill hjälpas åt att dela ut motorbibeln och då skulle vi stå vid just Pingstkyrkan och engligt det senaste går sträckan förbi där som alla andra år, vi får bara hoppas att det inte ändras när dom diskuterat klart.
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Skriv svar