Kobban skrev:
Snygga options de har, flygande mattor och allt.
Vem ägde den innan? Refat?
Nej det är ingen refat som ägt bilen innan. Sånna mattor har man på lite exlusivare bilfirmor för att skydda originalmattorna istället för vellpapp som man har på volvo.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Jo, den duger den. Men måsskiten syns så väl på svart lack, det är bättre med Ducce röd.
Den kanske t.o.m går snabbare än min blå Corsa 1,3.
Men om jag helt plötsligt skulle börja skita pengar skulle jag med köpa en sådan där svart bil med snygga fälgar och vacker vinge. Men sånt är inte fallet så då får jag åka corsa istället, men det går inte av för hackor det.
Kobban skrev:
Nej det är ingen refat som ägt bilen innan. Sånna mattor har man på lite exlusivare bilfirmor för att skydda originalmattorna istället för vellpapp som man har på volvo.
Sånt där krams som man måste ha när man inte har en bra produkt från grunden menar du???
Kobban skrev:
Sånt där krams som man måste ha när man inte har en bra produkt från grunden menar du???
Lotus Samuel skrev:
( )
visste väl att du var lite avundsjuk *skrattar*
-På porschen, nja liite, vill INTE ha den nu. CSN är min arb.givare, eller
bidragsgivare så ngn bil är det inte tal om i min ekonomi.
John skrev:Jag vill det i alla fall. Sen får vi se vad ekonomin säger.
Vi får se vad det blir.
Var det en -97:a du hade?
Det va en 96:a finns med bland sålda medlemsbilarna.
Har du råd så köp. Snabbare bil för pengarna hittar man inte, gör 8.13 på ringen helt original. Inte illa...
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé