Jag VILL verkligen ha lite bilder när vi åkte hoj på Anderstorp i höstas.
På hemsidan finns det ju nästan bara bilder som är tagna från depån, men jag skulle kunna döda för att få ett kort när man ligger på knäskrap i karusellen i 130 blås. Om det finns någon som tog kort ute på banan när vi körde med motorcyklar så vore jag lycklig om jag kunde få reda på det.
Jag körde en röd och vit Ducati 900ss och hade svart skinnställ.
Vill ha, vore gött att förstora upp till 50*75 cm och ha på väggen bredvid kortet på tjejen som är 10*15 cm.
Tar gärna emot era bidrag.
Knäskrap i goa kurvor!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Postar så det viner...
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: Knäskrap i goa kurvor!
Japp stöd Johan och hans flickvän. Det kan inte vara lätt att vara så liten.Ducce Johan skrev: tjejen som är 10*15 cm.
Tar gärna emot era bidrag.
Usch vad jag är dum och dryg

Allvarligt så är det jätteskoj och ha en go bild på sig själv när man håller på med sitt stora intresse. Hoppas att nån har någon bild på Johan. Det var han som var snabbast runt banan. Nästan i alla fall.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Postar så det viner...
Göööt Johan, R6 = Mini bilmotor med moppe cylindrar, iaf om ni frågar migDucce Johan skrev:Vad menar du med det Daniel! Jag Var snabbast, eller lika snabb som han mede en Yamaha TDM. Jag piskade iallafall R6:orna.

Var förresten och handlade en DukeII i helgen, tänkte att ska ge dig en match på Anderstorp, Iaf i kurvorna!

Du ska inte upp till mässan i Göteborg? Tänkte åka dit på lör, Svenska Supernmotardklubben ska köra lite uppvisningar.
Ha det allihop!
Fd DR 650R SM *Nu med KTM DukeII* (Filip Haraldsson)