Jag får väl ta på mig segern då. Lite dåligt motstånd tyckte jag allt det va.
23.52... fortare än så behövde jag helt enkelt inte åka.
Tack alla för en kanonkväll. Sånna här grejer borde vi göra oftare oavsett tävling eller ej. Jag menar 300:- borde inte va så farligt att kosta på sig 2ggr om året??!!
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:Jag får väl ta på mig segern då. Lite dåligt motstånd tyckte jag allt det va.
23.52... fortare än så behövde jag helt enkelt inte åka.
Tack alla för en kanonkväll. Sånna här grejer borde vi göra oftare oavsett tävling eller ej. Jag menar 300:- borde inte va så farligt att kosta på sig 2ggr om året??!!
Odiskret att bli avslöjad för tjuvträningen genom att sätta månadens tid
Lotus Samuel skrev:Sånna här grejer borde vi göra oftare oavsett tävling eller ej. Jag menar 300:- borde inte va så farligt att kosta på sig 2ggr om året??!!
Håller fulständigt med, 2 gånger per år skulle vara kul.
Ytterliggare en sak som jag noterade under den korta tid jag var där var den vackra piruett den andre karlsson gjorde med 760in när han drog ut från parkeringen vilken resulterade i en bakände nere i diket.
Karlsson skrev:Men jag tog mig loss själv utan knuffhjälp. Stod och värmde däck en stund, sen var det bara att åka iväg!
ja det var faktiskt rätt så imponerade att se. Trodde att vi var tvugna att komma till undsättning men volvon tog sig loss och visade att riktiga bilar inte behöver diffbroms