Däcktext!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Däcktext!
Jag har funderat på vad "däcktext-trenden" har tagit vägen som var så poppis på det glada 80-talet. Jag funderar på att starta trenden igen, och började lite lätt med en viss Ådi på Bilorienteringen... Jag la fram detta förslag för några klubbpolare som var något skeptiska. Det var just efter vi snackat lite om långhårig teddy, g-keps, höjd i baken och röd "porr-belysing".
OBS! Detta inlägg innehåller en gnutta ironi! OBS!
Re: Däcktext!
är det något fel på röd "porr-belysning"? det byggde jag faktiskt in i min golf.. och inte fick jag några brudar för det....Maccan140 skrev:Jag har funderat på vad "däcktext-trenden" har tagit vägen som var så poppis på det glada 80-talet. Jag funderar på att starta trenden igen, och började lite lätt med en viss Ådi på Bilorienteringen... Jag la fram detta förslag för några klubbpolare som var något skeptiska. Det var just efter vi snackat lite om långhårig teddy, g-keps, höjd i baken och röd "porr-belysing".
Robert Gustafsson
-
- Legend!
- Kontakt:
Man kan ju konstatera att det var fel i alla fall i och med att du inte fick några brudar.BOB skrev:
är det något fel på röd "porr-belysning"? det byggde jag faktiskt in i min golf.. och inte fick jag några brudar för det....
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Jag hjälper till med bromsljus i bakrutan på 240:in. Alltså sådana som sitter på stänger inspända i fönsterlisten. Tyvärr kände jag mig tvungen att plocka loss raggarjalusiet för att det tenderade att lossna i högre farter.Maccan140 skrev:Jag funderar på att starta trenden igen, och började lite lätt med en viss Ådi på Bilorienteringen... Jag la fram detta förslag för några klubbpolare som var något skeptiska. Det var just efter vi snackat lite om långhårig teddy, g-keps, höjd i baken och röd "porr-belysing".