"skonhet kommer innifran"

Lite sjalv ironi far man vall sta ut med.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Då vet jag varför. Men att vi opelmänniskor klankar ner på er BMW-nördar är väll inte så konstigt. Mina föräldrar har en M5-touring och en Z3 som jag kört en del, men jag tycker inte att de är så roliga att köra - de är ju så tysta och bekväma!Lotus Samuel skrev: De är nog ingen som har nåt emot oplar. Däremot så är det så många opelfantaster här som skrivit så mycket skit om BMW så vi försöker bara ge igen så gott det går.
Ja, rost är ju underbart!Corsa Henke skrev:Ska vi hacka pa opel vill jag lagga till deras egen dekal som de satte pa bilarna for ca 3 ar sedan.
"skonhet kommer innifran"![]()
citroen har en fin "varför köra en vanlig bil när man kan köra citroen"Karlsson skrev:Ja, rost är ju underbart!Corsa Henke skrev:Ska vi hacka pa opel vill jag lagga till deras egen dekal som de satte pa bilarna for ca 3 ar sedan.
"skonhet kommer innifran"![]()
Opel har haft en del klockrena slogans genom åren, vad sägs om:
"Egentligen borde alla köra Opel!" Töntstämpel.
"Opel, ett sätt att ha det bra!" Mer töntstämpel.
Och sist och sämst:
"Look at Opel now!" Ultrakass.
En bra dekal jag såg på en välanvänd folkabuss en gång, "Honk if your horny!"
Men den kanske inte passar så bra i våra kretsar...
Tack för den Samuel, den skulle sitta som en smäck på LTs bil...BMW Samuel skrev:"Du blev just omkörd av en tjej"
Hade en gång en Granada, den dekaltrimmades med diverse klisterlappar. Allt från tuffa Quaker State, Motul och Bridgestone till ovan nämnda AKTAS och Bamseklistermärken!Ekeroos skrev:Har en kompis som hade en genomrutten 142, och då menar jag verkligen genomrutten. Han gick till posten och köpte en rulle med "Aktas"-dekaler som han satte över hela bilen... Kankse vore något...