Som rubriken lyder så körde jag å Samuel Ingmar Stenmarks gamla saab i lördags. fatta... den gick inte som den skulle.
Nån mer som gjort nåt kul sånt kul?
Nåt jag har gjort som kanske slår lite högre är:
Varit i McLarens viprum med Mika Hakkinen
Kört på ringen med tommy mäkinen.
Kört ifrån Jens Edman å Calle Rosenblad på anderstorp, hehe...
Fyll gärna på!!
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Jag "känner" Sören Gylls bror.
Min kompis kusin är gift med en kusin till Rickard Rydell.
En kvinna som bor mitt emot mig i korridoren har varit tillsammans med Dan Söderman. (chefmek för Monica Öberg)
Min syrra har kramat Magnus Härenstam, och min morsa har varit på samma toalett som Christer Glenning. (R.I.P ). Han var precis före henne...Slå det ni!
Maccan140 skrev:Min syrra har kramat Magnus Härenstam, och min morsa har varit på samma toalett som Christer Glenning. (R.I.P :cry: ). Han var precis före henne...Slå det ni! :wink:
Ja... Jag har pratat telefon med Christer Glenning himself.
Sen har jag pratat bilar med Richard Rydell.
Förutom att ha kört på ringen med Tommi Mäkinen och kört stenmarks Saab ;-)
O det var ju bara bil-delen det. Annars är nog det värsta att Carola erbjöd mej att sjunga duett med henne inför ca 10.000 pers.
Fångad av en Stormvind var det.... men jag vågade inte.. :-))
Jag har nästan hånglat med Christin Meltzer på tv4... Kramat iallafall. Sedan har jag stött på Tina Thöner(rally) på Skandic i Sthm. Samma helg såg jag Per Eklund komma ut stupfull från Café Opera, och köpte en "körv".
Maccan140 skrev:Jag har nästan hånglat med Christin Meltzer på tv4... Kramat iallafall. Sedan har jag stött på Tina Thöner(rally) på Skandic i Sthm. Samma helg såg jag Per Eklund komma ut stupfull från Café Opera, och köpte en "körv".
Är inte Tina Thörner lite väl gammal för att "stöta" på Maccan
Maccan140 skrev:Jag har nästan hånglat med Christin Meltzer på tv4... Kramat iallafall. Sedan har jag stött på Tina Thöner(rally) på Skandic i Sthm. Samma helg såg jag Per Eklund komma ut stupfull från Café Opera, och köpte en "körv".
Är inte Tina Thörner lite väl gammal för att "stöta" på Maccan
Med tanke på att hon är förlovad med Mattias Ekström så... nä
Inte bilrelaterat, men det här bräcker ni inte!
Min syssling har spelat trummor i Freda'!
Och så har jag hållit upp dörren åt Gudrun Schyman i ingången till Rosenbad! HA HA!!!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson skrev:Inte bilrelaterat, men det här bräcker ni inte!
Min syssling har spelat trummor i Freda'!
Och så har jag hållit upp dörren åt Gudrun Schyman i ingången till Rosenbad! HA HA!!!
På tal om politiker. Göran Persson gick förbi beachbollplanen i våras när jag och Nissepisse spelade. Tur för han att han hade livvakt med sig annars hade han fått nicka Sen har jag varit med på kort i Värnamodumheter tillsammans med Ann Wible. Ska väl tilläggas att jag va anmäld sjuk den dagen och det gillade inte min klassföreståndare när han såg bilden