Det legendariska bandet frontlight övade faktiskt ca: 3h natten mellan lördag och söndag. Det var ju första gången på 2.5 år. Om det blir nån konsert är väl ganska otroligt. Men man vet aldrig, på nåt bröllop kanske det passar sig.
Det var lite det jag tänkte på ja. Kan ju bli en väldigt lite konsert då... jag vill se!
... drömmer mej tillbaks till UngKraft -97 ... vilken konsert, vilket band, vilken musik!!! ...
Visst hade du det, skitsnyggt!
Kommer du ihåg att jag var fotograf då? Jag har hela den rullen kvar hemma, tar fram den o kollar på iband när jag har tråkigt. 36 bilder från den legendariska konserten.
Om vi ska ta tunga kristna band så finns ju lite äldre killar.
White Power, Lanny Cordola, Cornerstone, Jerusalem NATURLIGTVIS Volüme 2 & 3 rockar hårt i sladdskogarna.
Sökte efter White Power, hur låter titlarna "Run nigger nigger" eller "nigger I hate your face". Verkar vara trevliga killar. Jag tror ajg ska lyssna på "jag vill ge dig en blomma" med Jerusalem istället.
Ingen som har hört talas om P.O.D dom spelar i Stockholm i Janurai, typ 14:e, grymt gäftiga killar, rakt budskap. Inget tjafs där inte. En koncert som måste ses. Ingen som skall dit? Nån soom vet var jag får tag i biljetter?
On 2001-11-28 22:14, Vectra Viktor wrote:
Sökte efter White Power, hur låter titlarna "Run nigger nigger" eller "nigger I hate your face". Verkar vara trevliga killar. Jag tror ajg ska lyssna på "jag vill ge dig en blomma" med Jerusalem istället.
Ooops, inte White Power, White Cross var det bestämt. Men jag vet inte om man ska eller kan bli så inspirerad att köra hårt när man lyssnar till akustisk ballad. Möjligtvis att ligga i 250+ i solnedgågnen (OBS! se till att ha bländningsaut. i backspegeln!) men ni vet ju vad jag tycker om att köra för fort, så det går FETBORT.