Getaway in Stockholm 3
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Getaway in Stockholm 3
Jaha, så satte vi oss ner i soffan, Karlsson och jag, för att avnjuta (trodde vi i vår enfald) GIS3.
Kort sammanfattning: 15 min meningslöst åkande i Honda NSX. Ingen vidare fartkänsla, och inte såg man till några häftiga snutjag...
Vidare fortsatte "filmen" med 20 min bonusmaterial (ska det va mer bonus än äkta vara?), och nu blev det lite intressant. En hel del imponerande amatörfilmer (Opel dominerade!), en hel del rally och stripkörning. Värt att minnas var praktutskällningen som föraren av ett stycke Bmw 635 fick av Überführern vid stripkörningen, samt hojåkaren som visade två styck långfingrar för farbror blå sittandes bakvänd.
Kort och gott vänner, lägg inte ut pengar på skiten, vi har roligare på våra träffar...
Kort sammanfattning: 15 min meningslöst åkande i Honda NSX. Ingen vidare fartkänsla, och inte såg man till några häftiga snutjag...
Vidare fortsatte "filmen" med 20 min bonusmaterial (ska det va mer bonus än äkta vara?), och nu blev det lite intressant. En hel del imponerande amatörfilmer (Opel dominerade!), en hel del rally och stripkörning. Värt att minnas var praktutskällningen som föraren av ett stycke Bmw 635 fick av Überführern vid stripkörningen, samt hojåkaren som visade två styck långfingrar för farbror blå sittandes bakvänd.
Kort och gott vänner, lägg inte ut pengar på skiten, vi har roligare på våra träffar...
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
-
- Legend!
- Kontakt:
Köpte också dena dyra film. var den sämsta fartkänsla jag sett, det enda sättet man kunde se hur fort det fick var att titta bara på rear cam, men anars var det kasst
frutom då som sakt var bonusmatrialet det var helt ok
Skulle kunna se en hel film med bara sådana små klipp, då med mycket race från mantorp och dylikt.
frutom då som sakt var bonusmatrialet det var helt ok

Skulle kunna se en hel film med bara sådana små klipp, då med mycket race från mantorp och dylikt.
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Normal postare
Sen har ju Zatzy en medelålder på 13 år...Mae skrev:Enligt killarna på Zatzy så ska filmen va bra.
Fast där skriver ju dom flesta: "Asfett" "Fy va ballt" eller liknande om alla filmer.

[Daniel Lindmark]
Jasså det vet du??danne skrev:Sen har ju Zatzy en medelålder på 13 år...Mae skrev:Enligt killarna på Zatzy så ska filmen va bra.
Fast där skriver ju dom flesta: "Asfett" "Fy va ballt" eller liknande om alla filmer.

Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Jodå, det kan vara värt ett besök. Det finns en del kunnigt folk, om man nu orkar sålla bort allt pubertetssnack.Gindemo skrev:Jasså det vet du??Jag har inte ens varit inne där, det verkar inte ens värt ett besök.....eller??
[Daniel Lindmark]
-
- Legend!
Zatzy är ett community. Dom har ett forum som dom flesta skriver i.AndersT skrev:Vad är Zatzy?Mae skrev:Är det många av medlemmarna som brukar vara på Zatzy?
Om du vill kolla vad det är så gå in på www.zatzy.com
/Mae
Jag har läst på Zatzy i många år nu. Skriver när jag har nåt o säja.
Det var en riktigt bra sida för 2-3 år sedan, nu det senaste så har sidan blivit allt för stor och numera är det ju bara tragiskt att läsa där.
Det finns mycket kunskap och bra personer där, synd bara att de utgört mindre en 1% av alla där o därför dränks i all skit som skrivs.
Eftersom många "bilsportkändisar" hänger där så är ju alla wannabees där också o ska hävda sej.
Heter en en community eller ett community förresten?
Det var en riktigt bra sida för 2-3 år sedan, nu det senaste så har sidan blivit allt för stor och numera är det ju bara tragiskt att läsa där.
Det finns mycket kunskap och bra personer där, synd bara att de utgört mindre en 1% av alla där o därför dränks i all skit som skrivs.
Eftersom många "bilsportkändisar" hänger där så är ju alla wannabees där också o ska hävda sej.
Heter en en community eller ett community förresten?
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport