Möcklehultsmannen skrev:Var det BMW SAmuel M3 Gt som var på Tv idag och sa att parkeringsvakter är fina människor?
Detta påstående vill jag dementera å det bestämdaste.
Nu finns det säkert nån p-vakt som är en fin människa, fast jag har aldrig träffat nån... än. O säkert är att jag aldrig skulle påstå nåt liknande i TV.
P-vakter är nog bra...när de sover. Jag försökte snacka bort en P-bot utanför A6 i sommras. Jag och en polare var där med en kille som satt i rullstol. Då tyckte jag att vi kunde stå på handikapp-parkeringen och glänsla. Det tyckte inte p-killen... Han sa till och med de bevingade orden: Men, jag gör bara mitt jobb. Hade svårt att hålla mig för skratt, tog boten och diffade gytt därifrån.
Jag var på a6 i lördags och det va FULLT! på parkeringen, fick parkera på gräset mellan vägen och parkeringen. Fick inga böter... Flydde därifrån så fort det gick.
323poweremil skrev:Eller farbror blå kanske, om du hade parkerat som en kratta... typ 1 meter från korsning å så
det var nog inte polisen..... jag stog på en plats där man fick trycka in nummret på parkeringsplatsen på automaten.. men jag tryckte in fel så jag betalade för killen bredvid....