ska vi ta och hänga på atollen i helgen då? huven öppen och snacka tuffa motorord!?
hm.. bara funderar på det där med clio, det är väl ingen "riktig" bil? har hört att det är en ny könssjukdom som man ska akta sig för....
Anna skrev:GRATTIS CARRO!!!
va roligt! en jättekram på dig!
ska vi ta och hänga på atollen i helgen då? huven öppen och snacka tuffa motorord!?
hm.. bara funderar på det där med clio, det är väl ingen "riktig" bil? har hört att det är en ny könssjukdom som man ska akta sig för....
Jaaaaa kan vi inte göra de!! Nåt tufft motorord kan jag nog
Fy va tuffa vi skulle va då!
På atollen o allt
Du ä söt du Anna... Clion ä lite farlig ibland.. men de ä bara när 2:an ä lite svår att få i.. men annars ä den helt okej
Robban skrev:Får väl ta och säga Grattis till körkortet Miss c...
Man får väl se upp när man är ute på vägarna så att inte du kommer på ställ i någon kurva
Ställ?? Carro?? Haha!!!
Kom igen när du skaffat körkort va!
Hommenn!!!!! de ska ja! men då är det ingen som vågar åka med mig!! ja kommer se alla i bakspegeln, ojojojoj va kul de ska bli!!! å sen behöver du inte bli så sur carro...
Grattis till lappen Carro!!! Vet inte om jag sa det på u-samlingen i fredags men jag hörde den glada nyheten då. Ta det lugnt nu bara så att du får behålla lappen nån vecka i alla fall